Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.
  • Løse skabslåger 830 kr.
  • 3 Ikea køkken overskabe 350 kr.
  • Installation af vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Srad Fi Benzinpumpe rensning
  • #1   22. feb 2015 At du har en ny pakning klar. Den plejer at dø når man piller den af.
    Du kan evt købe noget paknings papir i Biltema, og skære en ny selv, det har jeg gjort med succes ved flere lejligheder, til præcis det.

• #2   22. feb 2015 oki.. ellers noget og tage fejl af.. er der et eller 2 filtre? i den pumpe

• #3   22. feb 2015 Der er et grovfilter, som egentlig bare er en "pose" der tager det værste før pumpen, og så er der et "rigtigt" filter efter pumpen. Det er det.
    Det er ret ligetil smiley
    Du kan ikke adskille det filter der sidder efter pumpen, men du kan forsigtigt blæse det igennem. Det gjorde jeg på mine, og det virkede fint derefter (jeg havde problemer med at den ikke fik benz nok ved høje omdr. på min baneged)

Den originale pakning er en metalring med en gummilæbe på. Der valgte jeg at lave en papir pakning til at lægge imellem, der hvor gummilæben ellers skal slutte tæt, da den blev utæt på begge mine SRAD der, efter adskillelse.
    Alternativt er en original pakning, men papirpakningen er langt billigere, og virker helt fint smiley

• #4   22. feb 2015 dvs jeg kan ikke adskille pumpen.. kun gemmenblæse igemmen ind og ud ?
    ku jeg smide lampeolie igemmen det plejer og opløse snask.. og så blæse den igemmen bagefter

• #5   22. feb 2015 Jeg forsøgte aldrig at adskille selve pumpen, så det skal jeg ikke kunne sige. Jeg kan ikke huske hvordan selve den ser ud/er samlet.
    Jeg lavede en pumpe test, jf. Suzuki´s service håndbog, hvor den skal pumpe X antal liter i minuttet. Det fastslog at det ikke var min pumpe der var problemet, men i stedet mit filter.
    Jeg brugte lampeolie til mit filter. Det virkede fint.

Har du problemer med den, siden du vil i gang med at rense det?

• #6   22. feb 2015 nej men har aldrig renset den og har haft den i 3 år

• #7   22. feb 2015 hvis ikke den fejler noget, ville jeg ikke ulejlige mig med det, hvis det var min.
    Men det er naturligvis helt dit eget valg smiley

• #8   23. feb 2015 Filteret i pumpen fejler næsten med garanti ikke noget. Det ser i øvrigt sådan ud, og selvom min tank var møjbeskidt invendigt var filteret helt rent.

profilbillede
Kommentér på:
Srad Fi Benzinpumpe rensning

Annonce