812 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

mc'er til salg mc'er til salg

Igen idag er der oprettet en mc, som med det samme er sat til salg. Hvad er den generelle holdning til det?
Jeg kunne egentligt godt tænke mig at det mere eller mindre var køb og salg mellem brugerne, så der var lidt mere "klub" over forummet. Ikke-brugere har jo DBA osv, som de kan bruge.
Man kunne jo fx lave en regel om at man skulle have været bruger af forummet i 14 dage eller noget...

Hilsen Peter

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklip + køre afklip på lossepladsen 2.000 kr.
  • Fjernelse af ukrudt på fortov 700 kr.
  • install a few ikea items 550 kr.
  • Fjerneukrudt/ stort bed. 2.000 kr.
  • Toilet der løbet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mc'er til salg
  • #1   23. aug 2006 problemet er jo at der er nogen der stemmer dem ind........

• #2   23. aug 2006 Lad dem. Det her er et galleri hvor man kan se på MC'er og få lidt infp om de enkelte modeller. MC-galleriet er ikke en klub, og har man ikke en MC oprettet kan man ikke skrive beskeder på andres MC-profil....

• #3   23. aug 2006 Og så længe selve MC profilen ikke er oprettet som en salgsannonce overholder den de retningslinier der er for galleriet.

• #4   23. aug 2006 Sikke et åbent folk MC-folket på galleriet er. Vi vil kun have noget at gøre med de motorcykelister der kan oprette deres MC herinde. Ikke kun med henblik på markedet, men det er også tit jeg har set en spørge om hjælp til sin MC (som ikke er oprettet herinde), og det første svar vedkommende får er "opret din MC herinde".....

• #5   23. aug 2006 er det ikke ligegyldigt ???.

for mig er det ihvertfald . jeg er fløjtende ligeglad om der så var 100 mcère til salg i det marked efter de er oprettet.

hvad er grundlaget for at de ikke må.

de fylder på siden ??
    de bagtaler os ??
    de gør at der ikke er plads nok til andre annoncer ??
    osv osv .

indsat:
    Jeg kunne egentligt godt tænke mig at det mere eller mindre var køb og salg mellem brugerne.

okay !!! . dvs at de maskiner der er her nu skal flyve rundt mellem os indtil de ikke kan mere .

sorry jeg er helt lost her for det virker som noget der GØRES til et problem syntes jeg .

• #6   23. aug 2006 Jesper og (-: +1
    Det kan endda være, at dem der opretter deres MC'er med salg for øje, først opdager MCG når de sidder og søger efter steder at sælge. Og hvis vi behandler dem rigtigt pænt, kan det være de opretter deres nye MC herinde.
    Just my 5cent
    CB

• #7   23. aug 2006 Undskyld jeg kan heller ikke se problemet.. Det er jo ikke som om de tager pladsen fra andre, hvorfor ikke lade folk gøre det.. men selvfølgelig hvis det er imod regnerne, så må man jo kigge på reglerne og de kan håndhæves eller de skal lempes

• #8   23. aug 2006 mod reglerne .
    det er ikke tilladt at oprette sin mc som ren salgsannonce .
    hvad vil det sige ??.

for mig at se er det når der bliver forsøgt oprettet en mc hvor der står til salg i teksten .

er JEG ligeglad . JA .

personen kan bare vente og så næste gang den bliver oprettet lade være at skrive noget .så kommer den ind og så er det til salg med det samme.

det er en regl som sidens overadmin skal håndhæve det er deres regl og da den ikke har noget for hverken mig eller jer at sige så vælger jeg at være kold i rø...

• #10   23. aug 2006 Er den MINDST energikrævende løsning ikke bare at ignorere det, der ellers potentielt ville irriterere een...?

-K

• #11   23. aug 2006 Jeg kan ik se problemet.. jo større udvalg i markedet jo større chance for man finder det man skal bruge....

Kommentér på:
mc'er til salg

Annonce