{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
761 visninger | Oprettet:

Bakken {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen...
hjemvendt efter en go tur over og åbne Bakken.
Det var en succes fra vores side, masser af mcíster
at snakke med og vildt mange flotte mcér at kigge på.
Men det blæste sgu en stiv vind hele vejen derover, især broen var slem. Men vi kom da helt derover alligevel, Jeg vil nok sige at det var nu lidt koldt. Men det er vi jo ikke herre over (desværre) Vi tog en overnatning for ikke at skulle til at køre hjem klokken "lort" igår, Så vi var nogle venner der trillede hjemad stille og roligt idag med pauser hist og her.
Men alt ialt en kanon tur som vi helt sikker vil prøve at være med til næste år igen, Så nu gælder det Skærtorsdagstræf i Esbjerg info på http://www.helleh.dk
mvh.
Ronni G.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bakken
  • #1   2. apr 2004 Enig med dig Ronni.
    Jeg havde også en god tur. Men fuck den vind over storebælt, havde nær sendt mig ud over broen. Heldigvis var vinden ikke så slem på tilbagevejen i nat. Men det var en kold hjemtur.
    Vi blev stoppet da vi kom til Kbh, i en mc-razzia, hvor de tjekkede kørekort, cykel og det hele. Heldigvis var vi alle ok, og fik hurtigt lov til at køre videre.
    Timerne på nørrebrogade var herlige, og duften af benzin, cirkulerede hele tiden i næseborerne, skønt! Der var virkelig nogle pæne mc'er imellem.
    Turen til selve Bakken var også en god oplevelse, men for satan jeg fik krampe i hånden utallige gange:)Koblingen blev i hvert fald varmet godt igennem.
    Alt i alt en fed tur!!!
    Mvh
    Martin


  • #2   2. apr 2004 lige en tilføjelse...
    Vi røg også i en razzia tæt ved Gl.Køge landevej (sikkert den samme) hvor de "beundrede vores mcér" var lidt nervøs for potten men de var vældig flinke dem med horn og lygter på cyklerne....:-)


  • #4   3. apr 2004 Hej Kenneth...
    Ja man har lov til at være heldig...:-)
    Vi kar også fået taget nogle billeder, men det er kun fra Kolding og Karlslunde. Vi glemte alt om kamera inde på Nørrebrogade og det var mørkt da vi kom ud til Bakken, så vi vil meget gerne have nogle billeder og du kan få dem vi har. Helle har lavet et indlæg (Billeder fra Bakken) i forum, hvor hun har lagt en E-mail adresse du kan sende på og så vil vi sende dem vi har til dig osse.
    mvh.
    Ronni G.


Kommentér på:
Bakken

Annonce