Bud på Tekstilbukser Bud på Tekstilbukser
Hej derude!
Jeg har et par Richa tekstilbukser i XL, som jeg egentlig er rigtig glad for. Men efter en enkelt sæson har jeg dog måtte indse at jeg skal finde nogle med ekstra benlængde.
Er der nogen der har nogle gode bud? og erfaringer?
Jeg er ikke så kræsen i forhold til mærker, og da jeg er studerende er prisen også en vigtig faktor. Men er der grundlag og fornuft i at vælge dyrt frem for billigt bliver dette selvfølgelig taget til efterretning
Jeg bor i Århus, og kommer jævnligt til Vejle. Og jeg er ikke super kendt i de fysiske butikker.
Så mærker, links, erfaringer, forslag til butikker og webshops bliver taget i mod med glæde!
Fortsat god dag!
maj 2010
Følger: 14 Følgere: 18 MC-er: 5 Emner: 51 Svar: 554
Jeg kører til tyskland og prøver. Ud over de har et kæmpe udvalg, kan det faktisk også betale sig.
sep 2014
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 5 Svar: 145
http://motorcykel.jensenas.dk/
jan 2013
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 38
Jeg må prøve at komme forbi horsens, evt. tyskland.
Men er der evt. noget der har nogle erfaringer i forhold til mærker, man skal holde sig til/fra?
maj 2010
jun 2012
Følger: 6 Følgere: 8 MC-er: 3 Emner: 89 Svar: 1.113
Der bor en YOKO forhandler i Svenstrup
http://motorgaarden-mc.dk/beklaedning/yoko/
maj 2010
Derfor kører jeg til tyskland.
jan 2013
Ja, det lyder umiddelbart som dårlig service hvis ikke man får lov til at prøve inden man køber, uanset om det skal bestilles hjem.
Og selvom jeg er vant til at købe virkelig meget på webbet, synes jeg det tiltaler mig at prøve dem i virkeligheden, nu jeg har nogen der er for korte. Det er mange penge for et tøj
jun 2012
Følger: 6 Følgere: 8 MC-er: 3 Emner: 89 Svar: 1.113
Sgu latterlige dårlig kunde service, Enghave motor bestiller gerne hjem, men deres problem
er, at de skal betale 15% til Suzuki Reinhardt, som er importor af Yoko. hvis de sender fx et
par bukserretur som kunden ikke vil ha alligevel. men hvorfor det skal være så teknisk, når
Suzuki Reinhardt ejer Enghave Motor forstår man jo ikke?? det er jo latterligt!!
mar 2009
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 4 Emner: 29 Svar: 338
jul 2011
Følger: 43 Følgere: 42 MC-er: 3 Emner: 13 Svar: 321
jan 2013
Büse havde jeg ikke hørt om.. Kigger nærmere
jul 2011
Følger: 43 Følgere: 42 MC-er: 3 Emner: 13 Svar: 321
Bud på Tekstilbukser