{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.855 visninger | Oprettet:

Honda cbr600rr pc37 vs pc40, første gangs supersport {{forumTopicSubject}}

Hej MC folk, jeg står og overvejer at anskaffe mig min første supersport, valget er faldet på cbr600rr, men som relativt uerfaren MC'er er pc37 modellen rigeligt, eller er det værd at spare det sidste sammen og anskaffe en pc40, ved godt hvad de mekaniske forskelle er på de to modeller, men vil jeg kunne mærke en væsentlig forskel? Mvh Matias Kuhre


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda cbr600rr pc37 vs pc40, første gangs supersport
  • #1   5. mar 2015 Er PC37 rigelig? Ja bestemt for den relativt uerfarne :-). Vælger du den, så gå efter en 05-06...

    Vil du kunne mærke forskel? Svært at sige hvad andre kan eller ikke kan, men for mig er der betydelig forskel på PC37 og PC40 (har haft begge), og det gælder på en række punkter som f.eks - bundtræk, ergonomi, design, vægt, køreegenskaber mv, PC40 er mindre fysisk, men føles større og med bedre plads for lidt større individer, som Honda er gået specifikt efter i designet af ergonomien på den. Til gengæld er prisen også noget højere, der er ikke ret mange i udbud privat og forhandlerne generelt for dyre. Så det må afhænge af, hvad du opnå af tilbud, og din egen fornemmelse efter en prøvetur :-).


  • #2   5. mar 2015 Hvis den udelukkende bruges til race, er der ikke stor forskel på dem.

  • #3   6. mar 2015 Tænkte nok jeg ikke ville kunne mærke forskel på de to smiley jeg leder og ser om der dukker noget godt op smiley tak for hjælpen! smiley

    Hvad gør de gamle 2003+ dårligere?? smiley


  • #4   8. mar 2015 03-04 er ikke dårligere, forgaffel og bagsvinger mm er dog ikke det samme

  • #5   8. mar 2015 læste jeg godt noget om smiley ved bare ikke hvor meget det gør smiley mine evner rækker nok ikke til at kunne mærke forskel smiley smiley

  • #6   8. mar 2015 forskellen er nok ikke til at mærke for almindelige dødelige

  • #7   8. mar 2015 lidt det jeg tænkte smiley de er jo alle gode mc'er de der cbr 600 rr. jeg takker mange gange for hjælpen smiley

Kommentér på:
Honda cbr600rr pc37 vs pc40, første gangs supersport

Annonce