{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  atv forsikring ?????? og pris
  • Joakim M
    Joakim M Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 6 Emner: 3 Svar: 82
    #1   15. mar 2015 Jeg har ved GF lige nu men det koster kassen at forsikre sådan en.
    7000 med kasko, tyveri og brand.
    3500 mener jeg det var hvis jeg kun ville have ansvar.


  • #2   15. mar 2015 okay det var dyrt!!! jeg har lige fået en pris på omkring 4000 hos alm brand men har osse samlet alle mine forsikringer der og det er med kasko
    jeg har osse disse forsikringer
    bil
    hus
    indbo
    hund
    atv
    og ulykke
    bare mere hvis du vil spare lidt smiley


  • Joakim M
    Joakim M Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 6 Emner: 3 Svar: 82
    #3   15. mar 2015 Jeg har desværre kun bil og atv der skal forsikres så jeg har nok ikke det vilde at forhandle med.
    Men jeg kan da prøve at give dem et kald.


  • Flemming I
    Flemming I Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #4   15. mar 2015 Det kommer meget an på om det er en indregistreret ATV og hvad man bruger den til.

    Problemet med ikke indregistrerede ATV er hyppigt noget med markræs o.lign. og det er en rigtig dårlig risiko - langt fra alle har helt styr over dyret og sådan en løbsk maskine kan forårsage ret alvorlige skader.

    En landmand har f.eks. brug for den i driften - tilse dyr, inspicere hegn m.m. og han agerer jo generelt mere fornuftigt på maskinen.

    Er ATV indregistreret er det jo lidt en anden sag - lovpligtig ansvar skal man tegne og kasko som regel også mere spiselig.

    De 4000 i Alm Brand får du vist ikke bedre noget sted.


  • #5   15. mar 2015 flemming den er indregistrerede og bruger den absolut ikke til mark ræs for det kan den ikke den er for lav og den har gade dæk på ... men forstår ikke nogle forsikringsselvskaber for de tager dem slet ikke ind ???? eks de tager en opel insignia med 195hk til 600.000kr til 7000kr om året som kan køre langt over 200kmt og motorcykel til 200.000 og med 115 hk til ca 4500 kr med kasko ..der osse kan køre over 200 kmt????? jeg har en smc 520 ram med 20 hk og til 80.000 nypris og kan ikke komme over 125 pga hk og den vil de ikke forsikre ...er det bare mig der ikke kan se sammenhængende mellem det eller er de bare åndsvage smiley

  • #6   15. mar 2015 joakim h det er da kun et forsøg værd evt tegn en ulykkes forsikring eller en indbo kan nok osse have noget at gøre med alderen smiley alle under 30 år er dobbelt så dyr som over os gamle røvhuller hehe smiley

  • Flemming I
    Flemming I Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #7   15. mar 2015 Michael - det kan nogen gange være svært at forstå - men det er risikoen på den type køretøj, hvilke skader på selve køretøjet men ikke mindst skader på andre personer eller andres ting man oplever

    Bliver de måske stjålet hyppigere end de biler du beskriver - den er jo nem lige at læsse op bag i en varebil hvis du stiller den på gaden et eller andet sted.

    F.eks. koster en ansvars-/kasko forsikring på en knallert 30/45 4.500 kr. årligt de fleste steder - det har jo intet med effekten at gøre - men med risikoen for den vælter eller bliver stjålet.


  • #8   15. mar 2015 Det med de blir stjålet eller andet der er lige så stor rettere større chance for at vælte på en motorcykel og stjålet det er meget nye her i dk men hørte en grunden til de er dyrer er fordi der kun køre måske 3000 af dem i dk hvor der køre 100000 mcer og de går efter stastetik og kigger kun på den ...men jeg har da gjort mit for at gøre den sikker den har en tyk kæde lås en bremseskivelås med alarm og hjemme er den boltet til væggen og videoovervågning og overvejer gps på den smiley

  • Flemming I
    Flemming I Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #9   15. mar 2015 Du har fat i noget af udfordringen - det statistiske materiale er ikke voldsomt stort - og det gør jo at få skader har stor effekt.
    Det er svært at kalkulere efter netop DIN risiko - det bliver jo altid noget med en gennemsnitsbetragtning.
    Tror du skal være glad for buddet på 4.000,- det mere end en ok pris på markedet.


  • #10   15. mar 2015 400ccm ATV til 2500kr om året. Aros forsikring.

Kommentér på:
atv forsikring ?????? og pris

Annonce