815 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Tjen en skilling på at samle baglygte - ledninger Tjen en skilling på at samle baglygte - ledninger

Hej mc galleri .. Har købt en baglygte i vinters til min zx6r og kan bare ikke få ledningerne til at passe sammen selvom der er et diagram så hvis der er en der har mod på at hjælpe en times tid med at få det samlet vil jeg være dybt taknemlig.. Og i skal selvfølgelig nok få noget for besværet smiley den befinder sig ved Bjerringbro 8850 .. Skriv gerne herinde eller på 26334380 smiley mvh Thomas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skif af toiletsæde. 500 kr.
  • Tilslutning af strøm + afløb af opvaskemaskine 500 kr.
  • Samle klædeskab 1.500 kr.
  • Samle ikea pax skabe 1.200 kr.
  • Beskæring af buske og grøft 1.000 kr.
  • Repetition af vaskemaskine (E15 fejlkode) 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tjen en skilling på at samle baglygte - ledninger
  • #1   16. mar 2015 kjellerup her

• #2   16. mar 2015 Hvis du har den rigtige ledning til stel, så er det lige ud af landevejen. Med mindre lygten er defekt..

Tá en dyb indånding og en cola. Og prøv så igen smiley

• #3   16. mar 2015 Kan du hjælpe imorgen Dennis? Hen ad eftermiddagen/aften? Brian : har nok brugt 5 timer på det ialt og gider ikke bøvle med det vil bare ud og køre nu smiley

• #4   16. mar 2015 kunne vi nok finde ud af hvad er problem enlig synes det ser ud som om det er lige til

• #5   16. mar 2015 Synes alle farverne er forvirrende af h til og kan simpelthen ikke se hvad der høre til hvad af ledninger, tror jeg har stirret mig blind i det smiley baglygten er købt bestemt til denne model så kan ikke forstå det er så svært men vil bare gerne ud og køre smiley

• #7   17. mar 2015 Hvid det er diode, kan du nærmest ikke brænde noget af, der løber ingen strøm igennem hvis du vender forkert. Start nede på batteriet og find ud af hvilken ledning der er alm baglys og bremse lys, stel burde give sig selv(på den nye lygte), mål nu på org stikket med multimeter med stel(-) på batteriet, så ved du hvilken ledning der er alm baglys og hvilken der er bremse lys, monter den nye lygte.

Kommentér på:
Tjen en skilling på at samle baglygte - ledninger

Annonce