{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.669 visninger | Oprettet:

Camilla A
Camilla A
Tilmeldt:
19. mar 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Efterlysning - PGO T-Rex 150 {{forumTopicSubject}}

Min mors MC scooter er her til aften blevet stjålet fra hendes have i Roskilde.
Hvis nogen ser den, må i meget gerne sige til.
Det et en sølvgrå PGO t-rex 150 kubik. Nummerpladen er Hn13496


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Efterlysning - PGO T-Rex 150
  • #1   19. mar 2015 Holder øje nord på

  • #2   19. mar 2015 Så nu er sæsonen startet, nu kommer de alle sammen ud og stjæler... -.-

    Seriøst helt ind i haven? Var den ikke låst? Næste gang skal hun få en skivelås med alarm i, så vågner hun. smiley

    Kikker her over i Jylland. smiley


  • Camilla A
    Camilla A Tilmeldt:
    mar 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #3   19. mar 2015 Tak fordi i holder et vågent øje smiley Den er utroligt savnet herhjemme, og vi krydser fingre for at den kommer hjem igen.

    Den stod inde i haven, og de har måtte åbne en havelåge, flytte en trillebør, og direke bære MC scooteren ud. Så de har helt sikkert vidst hvad de lavede.
    Der var kædelås på. Typisk som det nu engang er, så sad skivelåsen desværre ikke på lige præcis den dag, men en sådan en ved de jo desværre også præcis hvordan man kommer udenom.
    Det er da bare utroligt man ikke kan have sine ting i fred!


  • Camilla A
    Camilla A Tilmeldt:
    mar 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #4   19. mar 2015 Der var forøvrigt en stor baggageboks på. Men denne kan jo være taget af.

  • #5   19. mar 2015 Lå kæden i nærheden? Eller tror du den er kørt væk i bil?

  • Camilla A
    Camilla A Tilmeldt:
    mar 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #6   19. mar 2015 Jeg er ret sikker på at den er blevet kørt væk i en bil. Kæden er heller ikke fundet.

  • #7   19. mar 2015 Så kan den nok godt afskrives smiley

  • Camilla A
    Camilla A Tilmeldt:
    mar 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #8   19. mar 2015 Vi har godt tænkt den nok er på vej over grænsen. Men man kan jo stadig håbe smiley

    Vi ønsker i hvert fald tyven en god omgang byldepest. smiley


  • #9   19. mar 2015 Selvfølgelig smiley

  • #10   19. mar 2015 Hvis man stiller den med eller uden låse, bliver den stjålet, hvis man kører på den, bliver man sparket af, og den bliver stjålet. De der modeller elsker ghettotaberne fordi at de er små og hurtige nok til at kører væk fra politiet på.

    Har selv fået stjålet 3 af dem, så nu har jeg givet op smiley


  • #11   19. mar 2015 Camilla: Den er ikke på vej over grænsen, den ligger i din lokale ghetto i en hæk, måske brændt af, eller nede i en garage sammen emd 700 andre stjålne motorcykler. Håb på det første smiley

  • #12   19. mar 2015 Ikke mange Ghetto områder i Roskilde, så skal man nok kigge i retning af Albertslund... har tit set ting og sager liggende i grøfter i det område.

  • #13   19. mar 2015 Så vil jeg nok sige, at næste gang så køb en alarm, som du installere inde i din MC og kobler på batteriet. Så snart de puster til den hyler den. smiley

    Jeg ved, at de elsker, at stjæle crossere, derfor har jeg også sikret min.

    1. 2 gange skivelås med alarm.

    2. Indbygget alarm med 120 DB med forskellige hyle toner. Holder først kæft efter, at ikke have været rørt i 30 sek..

    3. GPS tracker, som kan fortælle position, og som har en shock sensor alarm. Så snart de rykker i min MC, så går alarmen, og min tracker begynder, at skrive Shock alarm sms'er med position til mig og det bliver den ved med. Også kan den self en masse andet denne GPS tracker.

    4. Kædelås.

    Også står den i min have i mit låste skur, hvor der er installeret Wireless videoovervågning, som man tydeligt kan se hænger der. smiley

    Men 100% sikker kan man aldrig blive. smiley
    Nej, bor ikke i en Ghetto, men alligevel...


  • #14   19. mar 2015 jeg holder øje i Hedehusene og vestegnen smiley

Kommentér på:
Efterlysning - PGO T-Rex 150

Annonce