{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.412 visninger | Oprettet:

Erling M
Erling M
Tilmeldt:
22. mar 2015
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 27

Skal have ny motorcykel! {{forumTopicSubject}}

Hej folkens!
Noget tid siden jeg sidst havde en mc. Men har fået lyst igen, og især da jeg har fundet nogle fine cykle til billige penge. Jeg skal ikke køre lang eller noget, men derfor må den gerne have noget power og maskulinitet!
Jeg har kig på følgende:
Suzuki Rf900r, den kan fås super billig, og ved mc-huset har de masser af dele til den. Ting jeg ikke kan lide ved den: Har læst en del om det anden gear og er lidt bange for at brænde inde med den nåt jeg skal sælge den, mange kan ikke lide dens udseende.
Yamaha fzr 1000. De er meget fede, masser af power, og kan fået billigt. Dog synes jeg er der ikke er så mange brugt dele rundt omkring til den som Eks. Rf´en og ved ikke hvor meget jeg skal bikse med den Exup ventil, skal dog nævnes jeg har kig på model fra 93-95.
Yamaha yzf 1000, måske lidt mere moderne cykel, synes at have god comfort(sidestilling), dog synes jeg den er lidt for dyr i forhold til hvor meget jeg kommer til at bruge den.

Hvad synes i?
Nogle råd eller foreslag?? mit budget, eller det jeg har lyst til at give for en cykel lige nu, er ca.40.000kr. Vil gerne give mere hvir jeg virke får noget for pengene. Men som sagt, skal ikke køre langture eller lignende.
Byd gerne ind!!
Em


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal have ny motorcykel!
Kommentér på:
Skal have ny motorcykel!

Annonce