Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GPS til min ZZR 600
  • #1   28. mar 2015 Hej er det ikke nemmere at bruge GPS'en i telefonen. Man kan jo få forskellige holdere til mc ,hvor der er indbygget lader til ,som man sætter på batteriet.

• #2   28. mar 2015 Det gider jeg ikke. Jeg vil have en "rigtig" GPSer smiley

• #3   28. mar 2015 hvad så når det regner? eller når man skal have handsken af hver eneste gang for at ændre på gps'en, da den ikke har ægte touch skærm, der er jo grunde til mc gps'er er dyre.. smiley

• #4   28. mar 2015 Jeg har lavet strømstik under sadlen til min GPS, og så har jeg den i toppen af min tanktaske (Gennemsigtig kortlomme). Det fungerer ganske glimrende! Ledningen kommer så op mellem sædet og tanken, og ligger under min tanktaske som jeg altid har med til låsen og noget at drikke.

• #6   28. mar 2015 Nops. Så den holder, der følger med TomTom Rider, den kan ikke bruges på din ZZR 1100?

• leif s
    leif s Tilmeldt:
    dec 2007

Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 111
    #7   28. mar 2015 Bruger den billigste Tom Tom ,har lavet USB udtag,sugekoppen sættes på omdrejningstælleren ,regner det ,har jeg en plastik "lynlås"pose ,og jo,den kan sagtens betjenes med handsker,har kørt i 7 år med denne løsning og er i gang med nr 2 gps .
    PS kører mellem 12000 og 15000 km årligt,så jeg får sgu regn ??
    Det behøver ikke altid være dyrt for at virke,tá chancen og se hvad dagen ender med,husk ,vi kører aldrig forkert,vi kører bare en anden vej??

• #9   29. mar 2015 Jeg bruger min Sony Z3 som er vandtæt, jeg har downloaded kortene på telefonen så jeg IKKE bruger data, jeg har Øst-vest europa + Usa og det fungerer bare, jeg har været i Kroatien (Igennem Tyskland-Østrig Slovenien) hvor jeg kun har brugt telefonen, PS Mange nye telefoner er vandtætte og man kan i menuen opsætte sin smartphone til at betjenes med handsker...
    Programmet hedder Navigator og er gratis...

• #10   29. mar 2015 Jeg har fundet ud af, at kåben på min mc, er udformet sådan, at en "alm" GPS, kan siddet så meget i læ, at jeg ikke tror, at vand, ville blive et problem.

• #11   1. apr 2015 .. Så fik jeg købt mig, en billig bil GPS og har givet den lidt husholdningsfilm smiley
    Tør jeg nu stole på, at sugekoppen, IKKE smutter af min rep. tæller????
    Jeg har renset både sugekop og rep.tæller glas med rensebenzin, så mon ikke det går? Eller er det ligefrem bedst, hvis der er noget fugt på, så den holder sig bedre fast?

• #12   1. apr 2015 Min TomTom sidder bedst fast på ruden i bilen, hvis jeg lige ånder på den først!

Kommentér på:
GPS til min ZZR 600

Annonce