1.114 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

mc og kørte km..? mc og kørte km..?

hejsa da jeg snart er færdig mc kort står jeg og skal ud og kigge efter en og tro mig har brugt mange aftener på dette allerede smiley
kigger efter noget i retningen af gsxr 600 - zx6r - yzf 600 er der andre i den stil jeg har overset tænker fra 98-2000 da det er omkring de 30.000 jeg vil bruge på mc lige nu ..
nu har jeg fx. set denne yzf til kun 25.000 og nej kigger ikke kun på den fordi det er den billigste yzf på dba og 123 mc men faldte lidt over de mange kørte km jeg syntes 75.000km lyder af meget ..
http://www.dba.dk/yamaha-yzf-600-r/id-1014610721/

og nu til det egentlige spørgsmål hvor mange km kør sådan nogle motorcykler før de bliver rigtig dyre i reperetioner.. altså jeg er 24 så den kommer da til at få lidt tæsk en gang i mellem

er der andre ting jeg skal tænker over ved køb af mc ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mc og kørte km..?
  • #1   29. mar 2015 Har du husket at kontrollere hvad de forskellige cykler koster i forsikring?
    Med din alder og de cykler du kigger på, kan det hurtigt blive dyrere end cyklen (..i hvert fald over et par år...)

• #2   29. mar 2015 det har jeg skam tjekket og der er ingen problmer smiley
    har selv en 200hk altea jeg gir 5500 hos nykredit og har hørt dem ad om priser på forsikring af forskellige mc smiley

• #3   29. mar 2015 Km behøver ikke betyde noget. Men gør de tit aligevel, De små R maskiner, har tit haft et hårdt liv, og er noget trætte når de runder 70000km
    De fleste i den årgang du kigger på har karburatore, og det er et STORT minus. De bliver slidte, spm gør motoren ikke går jævnt.
    Men som med alt andet får man hvad man betaler for smiley

• #4   29. mar 2015 Når det er racer maskiner det drejer sig om, synes jeg 75000 er ved at være mange km. Grundet at de tager en del flere omdrejninger og som oftest meget oftere end sports og touring maskiner. Men kommer jo an på hvem der har kørt maskinen de sidste 15 år. Hvis prisen er rigtig, så er der jo måske til en brugt motor hvis der går ged i det. Men km har intet at sige hvis den er passet på, så kan de jo ha gået 300000. Men ja, hvis og hvis min røv var spids smiley jeg ville ikke købe en racer med de km

• #5   29. mar 2015 kan varmt anbefale Honda cbr 600. sprød racer der har umådelige kræfter og ser godt ud. smiley
    cbr 600 f3 burde ligge i dit prisleje
    det er også modellen efter andres sigende med en god motor smiley

• #6   29. mar 2015 Enig med Capper. En CBR 600 F2/F3 kunne være et godt bud.

• #7   29. mar 2015 #5

Umådelige kræfter smiley smiley sprød smiley smiley

Er du sikker på det er en cbr 600 f3 du snakker om?

• #8   29. mar 2015 man sidder bedst på cbr'en ud af gsxr, zx6r og cbr. synes jeg. er 180 høj.
    og så er Honda bare generelt færre problemer synes jeg. smiley

• #9   29. mar 2015 synes sgu den har sindssygt mange kræfter i forhold til at man kan sige 600cc. det er intet i forhold til cbr1000 fireblade eller blackbird, for ik at snakke om h2 eller Zx10.. det er jeg sgu godt klar over smiley

• #10   29. mar 2015 Nej nej, ZZR 600, den er så meget federe smiley
    Nej, jeg har ikke selv prøvet den "sædvanlige" Honda CBR 600, men har selv en ZZR 600 og er glad for den

• #11   29. mar 2015 @capper

Du skal ud og prøve en moderne 600 smiley

• #12   29. mar 2015 I et prisleje af 30.000 hvor? smiley

• #13   29. mar 2015 Han snakker jo om at han har 30.000 så jeg råder ham bare inden for det smiley

• #14   29. mar 2015 smiley så lige du er 19.... Så er der ikke mange steder du kan låne noget med over 15 HK.

Bland ikke pris ind i "umådelige kræfter" og " sprød " smiley

Esther på 98 er jo heller ikke "stang lækker" bare fordi hun holder sig godt i forhold til sin alder vel ?? smiley

• #15   29. mar 2015 nej. For alle er jo lovryttere. der er aldrig nogen der snyder i skat, kører lidt for hurtigt, glemmer selen, kører over for gult lys. vel? smiley bare fordi jeg er 19 behøver det ikke betyde man ikke kan finde ud af at leve livet?
    det er ikke alle der er vokset op med røv kedelige forældre smiley men okay, jeg smutter videre så.

pøj pøj med valget. håber du finder det bedste for dig, mit bedste råd ville være at spørge nogle kammerater eller andre mcister om du må prøve deres maskine. smiley så kan man jo selv bedømme hvilken man bedst kan lide

• #16   30. mar 2015 Altså det værste der kan ske er vel at motoren brækker sig. Og så køber du bare en brugt på eBay.
    Så det er da bare at købe...

• #18   30. mar 2015 Et andet aspekt er så at når en mc når den alder, så findes der nærmest kun to slags, dem hvor der står 70000 km+ på km tælleren og så dem der har fået "justeret" km tælleren smiley

• #19   31. mar 2015 jeg takker for de enkle brugbare kommentare der kom har skam ikke tænkt mig at købe en der har gået 75.000 de andre jeg har kigget på har gået omkring de 45.000 som jeg nok ikke kommer meget under i det prisleje..
    og de fleste gsxr jeg har kigget på er med indsprøjtning da jeg også har hørt andet steds det er bedre ..

had angår CBR 600 så kan jeg simpelthen ikke lide sædet vil gerne have todelt sæde og ja det er ikke det man skal vælge mc udfra man det er en af mine krav og ja nu ved jeg godt jeg har skrevet yxf 600 men det var nu også mere for at høre om der var andr.. at jeg lige kunne glemme at skrive cbr ind ved jeg ikke lige smiley

Kommentér på:
mc og kørte km..?

Annonce