{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
625 visninger | Oprettet:

ZZR1200 vs CBR1000F {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der har nogle erfaringer angående ZZR1200'eren. Jeg har P.T. en CBR1000F men overvejer at skifte den ud med ZZR'en.

Har ZZR'en nogle fejl man skal være opmærksom på ?
og er den pengene værd i forhold til at jeg skal sælge men CBR, ud over den åbenlyse HK fordel ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ZZR1200 vs CBR1000F
  • #1   31. aug 2006 Hvorfor kigger du ikke på zzr1400 Den gir lange arme.:-)

• #2   31. aug 2006 ja ronni da fik bussen sku kamp til stregen.
    zzr 1200 er en gennem prøvet konstruktion der holder til det hele.
    har lige købt en zzr1200 forgaffel til min 1024kr ebay ruels.

• #3   31. aug 2006 Jeg er 190 cm høj, og vil gerne have en komfortabel sportstourer. Blackbirden er en smugle for klejn til min smag, men så vidt jeg kan læse mig til så er der mere touring over ZZR1200. ZZR1400 er for ekstrem, og så syntes jeg den er grim !!!

• #4   31. aug 2006 ja de har ikke været for heldige med lygtrne på 1400eren.
    kawaerne er store cykler og passer fint til voksne menesker.og så man ikke har det som om at man køre på en pocket bike.
    en rigtig herre cykel. mvh flemming

• #5   1. sep 2006 CBR1100-ZZR1200
    Du skriver godt nok at Blackbirden er for klejn til dig. Men de 2 modeller er ret ens mht størrelsen. ZZR1200 er lidt længere, men CBR1100 her en lille smule større sædehøjde. Så prøv dem begge og se hvad der frister. Ingen af dem har nogle typiske fejl.

/
    Jesper

• #6   1. sep 2006 jeg har prøvet Blackbirden, og det er derfor jeg skriver den er for "klejn". Det er en utrolig dejlig cykel, og jeg har drømt om den i mange år, men den er sgu for lille. Mine knæ går imod kåben, og jeg kan slet ikke komme i ly af kåben, man kan selvfølgelig montere et der er højere, men set som standard er den for lille. Håndtahene på styret sidder for tæt, og når man kommer fra min CBR1000F, føles det som at komme over på en lidt ældre 600 ccm. Derfor nu interessen for ZZR1200, som efter sigende skulle være lidt mere rummelig...

• #7   17. jan 2012 den er meget mere rummelig bedre køre stilling fik ondt i arme og håndled på blackbird

Kommentér på:
ZZR1200 vs CBR1000F

Annonce