1.467 visninger
|
Oprettet:
reg. afgift? {{forumTopicSubject}}
Hvis jeg lige har betalt for et halvt års reg. Afgift? Og derefter får den afmeldt? Så sender de vel bare pengene retur ikke?
På forhånd tak
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.648
Reg afgift får du ikke tilbage uden af eksportere motorcyklen.
sep 2012
Følger: 15 Følgere: 17 Emner: 4 Svar: 529
aug 2013
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 30 Svar: 610
Den grønne afgifter for biler har også fået et hak op på et par hundred kroner, hvis du køre i en lidt ældre bil. Endnu en ting vi kan takke Helle for.
aug 2011
Følger: 9 Følgere: 102 MC-er: 2 Emner: 111 Svar: 3.677
jun 2004
Følger: 4 Følgere: 216 Emner: 105 Svar: 3.911
Måske lønner det sig bedre at beholde pladen på og betale vægtafgiften.
maj 2006
Følger: 18 Følgere: 762 MC-er: 20 Emner: 287 Svar: 1.833
aug 2013
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 30 Svar: 610
Hehe og nej jeg stemmer ikke Liberal Alliance, Elias
aug 2013
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 30 Svar: 610
aug 2013
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 30 Svar: 610
Og nææ jeg er ikke tilhænger af Lars Løkke faktisk, men jeg er tilhænger af blå politik, og derfor har blå blok min stemme. Og det skal jeg vel have lov til at stemme, ligesom du skal stemme rødt. Jeg beklager hvis du følte dig stødt af min kommentar om at vi kan takke Helle for de stigende afgifter (i verdens dyreste land), men det er nu engang et faktum.
aug 2011
Følger: 9 Følgere: 102 MC-er: 2 Emner: 111 Svar: 3.677
Hvis du mener bare fordi man stemmer blåt så ja! Helt klart hellere fadbamser jakkesæt flyveture på 1 klasse og mange andre goder, end en rød blok der sender landet i ruiner, med hundrede tusindvis af indvandrer på kontanthjælp og andet snavs sådan nogle partier medfører
jul 2008
Følgere: 33 MC-er: 4 Emner: 34 Svar: 1.762
reg. afgift?