1.709 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Stjålet? Ducati monster i KBH Stjålet? Ducati monster i KBH

Hej MCG

Så en eller anden knægt med afbleget garn tosse rundt på en duc monster uden lys på og uden hjelm inde i kbh ved nørrebrogade op mod søerne omkring kl. 03:00. Er næsten sikker på at han var under 18, så cyklen var højst sandsynligt stjålet. Kørte rundt med en anden gut på en tunet scooter ligeledes uden lys på og uden hjelm.

Ville bare lige gøre opmærksom på det, så hvis i ser en monster holde i området, så tjeck lige om låsen er brudt op eller lignende, så ejeren kan få sin cykel tilbage.

MVH
ChristianH

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng gardinstang i betonvæg 300 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hækklipning og busk beskæring, 1 stk 1.450 kr.
  • montering af to plafond lamper 1.000 kr.
  • Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stjålet? Ducati monster i KBH
  • #1   2. sep 2006 christian, du har drukket for lidt, hvis den havde kørt i århus, så havde jeg set 30, så stiv var jeg i aftes, har stadig ikke fået kanelsmagen væk i munden eller ud af ørene og næsen

• #2   2. sep 2006 Den er fundet i Kbh, men uden den langfingrede idiot på.

• #3   2. sep 2006 Godt at høre Stig, håber ikke den var alt for smadret!?

Han lignede en dum unge der prøvede at se sej ud på en alt for stor cykel, som han i virkeligheden var lidt bange for,.. Temmeligt ynkeligt egentligt! Så ham hele to gange på den og han kørte så vidt jeg kunne se rimeligt pænt, men usikkert, så der er da en mulighed for at den ikke er tævet halvt til døde i motoren.

Nogen der ved om det er en herinde fra?

Morten og Ronnie: Ja der er nogen der både kan blæse og have mel i munden samtidigt! smiley

Kommentér på:
Stjålet? Ducati monster i KBH

Annonce