Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Opsætte og skære loftlister i forskellige grader.(Kongens Lyngby) 700 kr.
  • Butiksskilt strammes 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjelm fra Biltema
  • #1   5. apr 2015 Jeg ville ikke være bange for at køre med en hjelm fra hverken biltema eller thansen.
    Såfremt den godkendt, så mener jeg pasformen har langt mere at sige for sikkerheden, end hvor meget hjelmen har kostet.

Jeg ville dog tilhver en tid vælge en fullface.

• #2   5. apr 2015 Der var et indlæg i Bike for en del år siden: hvad må en hjelm koste ? hvortil der blev svaret hvad mener du dit hoved er vær !. Men vil nok tilslutte mig Brix. Navnet, betjening, vægten, og vindstøj er nok det du betaler for andre steder

• #3   5. apr 2015 Men tænker bare at den må da overholde en hvis standdart hvis den sidder godt, for den er jo godkendt efter EU regler?

• #4   5. apr 2015 hva?
    gentag signal...

• #5   5. apr 2015 Det gør de helt sikker også, jeg ved ikke om der er forskel på mærkning om den er til knallert eller MC eller om der overhodet er en forskel. Men er du ligeså sikkert i Kia som i en Volvo de er også begge godkendt

• #6   5. apr 2015 Tja, hvis hjelmen er godkendt, så må den i hvert fald yde en acceptabel beskyttelse. Når det så er sagt, så vil jeg personlig aldrig køre med en hjelm uden hageparti. Hagepartiet på min fuldface hjelm har reddet mig en gang fra et ødelagt ansigt og det var også blot på en hyggetur at det rådyr sprang ud foran mc'en.

• #7   5. apr 2015 Nu er der tale om en åben hjelm, så man får ikke bedre sikkerhed eller lavere vindstøj ved at vælge et mere anerkendt mærke. Så hvis hjelmen sidder godt på hovedet, så køb den.
    Test af hjelme viser som regel, at der ikke er nogen sammenhæng mellem pris og sikkerhed.
    Men på de dyre mærker kan betjening, vindstøj, indmad osv være bedre. Men hvis pasformen på den dyre hjelm ikke er ok, så er hverken komfort eller vindstøj godt. Og der kan en billigere hjelm, som passet bedre til ens eget hovede, være et bedre og mere sikkert valg.

• #8   5. apr 2015 Ja undskyld, den sidste besked gav ikke den bedste mening..
    Men tak for svarende, kunne godt være jeg skulle se mig om efter en full face. Syntes bare, at en full face med retro look og EU-godkendelse, enten er pisse dyre eller uden EU-godkendelse.. Nogen der kender nogle gode "billige" full face med retro look?

• #10   6. apr 2015 Jeg kørte med en billig t-hansen hjelm i starten , den virkede fint - sad godt - men var elendig mht vindstøj. Skiftede til en Caberg til 800kr fra Louis som jeg har brugt siden.

Hjelme behøver ikke koste en bondegård hvis man kan leve med lidt vindstøj.

• #11   6. apr 2015 #8 Skiver blot, at hvis hjelmen sidder godt på dit hovede, så køb den bare.

Kommentér på:
Hjelm fra Biltema

Annonce