{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.438 visninger | Oprettet:

Vibra-lys REAL LIFE del II {{forumTopicSubject}}

Til de af jer, der ikke fulgte strengen fra i går, så endte den her:

Skrevet: 02-09-2006 21:13:38

Så har jeg haft sagerne i brug efter mørket faldt på.

Det er helt klart, at man ikke kan køre i mørke ved det!

En spøjs bemærkning er, at det er det lange lys, der benyttes som udgangspunkt. Tre blink med overhaleren, og vibrafunktionen slår fra, og hovsa -- der er nu bytte om på nær og fjernlys. Når jeg har fjernlyskontakten aktiveret har jeg nærlys på og omvendt. Det er i sig selv mere kuriøst end generende, men den almindeligeoverhalingsblinkfunktion fungerer kun, når kontakten står på nær!

Altså virker det nu sådan, at jeg ved kørsel med nærlys ikke kan overhalingsblinke med fjernlyset, men ved kørsel med fjernlys kan jeg overhalingsblinke med nærlyset!!!

Nu skal det retfærdigvis siges, at vejledningen omtaler flere metoder til montering, og jeg har valgt den, der hedder den enkleste. Der er også noget, der hedder den bedste. Den forsøger jeg mig med i morgen.

Fortsættelse fra i dag:

I løbet af natten har jeg åbenbart tænkt underbevidst, for jeg fandt på at man blot kunne bytte om på fødeledningerne til soklen. På baggrund af dette ringede jeg til L-Trim(producenten) og spurgte ham, om det var tænkeligt at et af stikkene var samlet forkert. Han troede det ikke, men ville ikke udelukke det.

Jeg åbnede lygten og voila-der var ganske rigtig byttet om på to af ledningerne i "pære-enden". Jeg rettede fejlen og nu fugrerer det hele perfekt! ...også overhalingsblinket!


Så har jeg også kørt noget mere i dag. Rigtig mange bilister blinker til mig. De tror formentlig, at der er en fejl - men de ser mig, og det er hele formålet!!!

Systemet skulle ikke belaste noget - tværtimod - man afsætter færre Watt i lampen, og pæren tænder og slukker ikke, lyset pulserer.Dette betyder, at der ikke trækkes så meget, hverken på batteri eller pære.

Indtil videre synes jeg, det er en rigtig god ide, et stykke genial sikkerhed til 498 kr. Lad jer ikke afskrække af denne lille fejl - al begyndelse er svær.

og nej--- jeg er ikke aktionær!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vibra-lys REAL LIFE del II
Kommentér på:
Vibra-lys REAL LIFE del II

Annonce