{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.094 visninger | Oprettet:

Håndhæves lovene ? {{forumTopicSubject}}

Hej..

Jeg er i gang med, at opbygge min gamle GS 400 til cafe racer.
Og i et land hvor der nærmeste er love og regler imod alting har jeg sikkert overtrådt op til flere gange smiley

Nu er bøder, fornyet afgift og indkaldelse til syn jo nok ikke noget man blære sig så meget med, men hvor striks er folkene, som håndhæver dette enlig når det kommer til stykket?
Jeg kan finde masserer info om hvad man for guds skyld ikke må, men syntes det kniber med at finde historier fra folk hvor det faktisk har haft en mere alvorlig konsekvens. At dømme ud fra hvor "populære" caferacer er blevet antager jeg, at der efterhånden køre pænt antal rundt på de danske vej, og inden længe er jeg også derude.
Så hvor jaget er vi? smiley

Vh Martin.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Håndhæves lovene ?
  • #1   12. apr 2015 noget alla holdkæft med hva der er lavet, undgå ulykker og hvis du ryger i en racia håb på de har gang i et par Harley'er

• #2   12. apr 2015 efter hvad jeg kan se går det meget stille og roligt .. hvis det ellers er anstændigt og forsvarlig lavet har jeg ikke hørt nogen brokke sig .. men på den anden side: der er jo også nogen som har en "magnet-personlighed".. dem kender jeg nogen af, de bliver stoppet bare nummerpladen sidder skævt smiley

• #4   12. apr 2015 Jeg har kørt omkring 12000 km i hele jylland på min XS 750 Turbo Café Racer siden 2008 og er aldrig blevet stoppet ??? ( 7-9-13 og bank under bordet. smiley )

Hvis du opfører dig som en idiot, er risikoen langt større...

profilbillede
  • #5   12. apr 2015 Hvis det er lavet pænt og sikkert så tror jeg du kommer langt. Jo mere den larmer des større er risikoen for, at skulle på besøg i synshallen.
    Men godt spørgsmål. Vil også gerne høre hvad folk reelt har hørt og hvad folk har fået synet.

Mvh. Christian

• #6   12. apr 2015 Tak for alle de gode svar.

Bekræfter mig i at man kan, tillade sig en del så længe det er udført forsvarligt, og man ikke ligefrem forsøger at tiltrække sig unødigt opmærksomhed smiley

Kommentér på:
Håndhæves lovene ?

Annonce