{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp: Flænge i forgaffel.
  • #1   5. sep 2006 Jeg ville helt klart skifte den nederste del... hellere smide 3 løg på den end at (Måske) smide cyklen ...

• #2   5. sep 2006 Få den svejst. Det ville jeg gøre, også se om det ikke kan holde.

Søren.

• #3   5. sep 2006 Du har jo stadig garanti på cyklen røssi......smut dog til forhandleren.

• #4   5. sep 2006 jeg ville ikk turde kører meget videre med det sådan der!!

• #5   5. sep 2006 Smid du hellere den væk, før den smider dig af cyklen på en tur smiley

• #6   5. sep 2006 det ser ikke godt ud, jeg tror ikke at svejning kan komme på tale, tror ikke det holder, der er meget træk på netop det sted

• #7   5. sep 2006 Ja, det er lidt noget fucking lort. Jeg er på SU, hvilket gør at jeg ikke har de fornødne penge, og jeg er fornuftig nok til ikke at tage nogen chancer.
    Jeg er overbevist om at det er lavet i aluminium, så svejses kan det ikke rigtigt blive, så det er noget skidt.

Jeg overvejer at afmelde den og tage en lang vinter. Så kan jeg få sparet sammen til det gaffelben.

Røssi

P.S. Dumsmarte bemærkninger angående "den lange vinter" frabedes. Tak venner.

• #9   5. sep 2006 Der er jo stadig garanti på den.
    Jeg ville prøve forhandleren. Kan han bevise de er knokkelspændt? Jeg ville evt tjekke de IKKE er før han fik neglene i den og importør sku afgøre årsagen.
    Håber ikke det er Fisker der står for den. Har kun oplevet at dem prøve at tage røven på min kammerat. Tilbud på to dages arb løn for en rep. jeg klarede på under to timer og for kr 12.50.. Prøv evt en anden aut. Yamaha forhandler KS MOTOR eller BilleMC, de bør jo kunne hjælpe dig. Begge steder har jeg fået fin betjening.
    Måske wheelie billederne sku lægges i pit indtil du har fået en afklaring

• #10   5. sep 2006 Burde være muligt at finde noget på ebay, især hvis den viser sig at dele forgaffel med andre modeller. Et part nummer ville gøre det muligt at krydsreferere den med de andre af Yamaha's modeller, men desværre kan jeg slet ikke finde en XT660 på yamaha's side med parts lister.

• #12   5. sep 2006 som smed vil jeg ikke svejse den. Det vil aldrig holde da det er lavet af støbt alu. Desuden ligner det en skade sket i forbindelse med fejl ved tilspænding af de 2 bolte.

Alu er et sejt materiale der ikke bare brækker, medmindre det er støbt.
    Jeg vil mene at det er en materialefejl, der er kommet under produktion. Skulle det være dine wheelies bør der være skader på det andet ben omend knap så kraftig.

kan man få sendt et bedre billede til forstørrelse??

• #13   5. sep 2006 Har du evt. en kasko forsikring med en lav selvrisiko ?
    så kunne du jo komme til at kører ind i et eller andet så forgaflen flækkede.

-Jesper

• #14   5. sep 2006 Torkild... Smid mig lige din e-mail adresse, så skal jeg sende det i større version.

• #15   5. sep 2006 hamsjelv@hotmail.com

• #16   6. sep 2006 Jeg fik svejset noget lignende på en downhill cykel, som tog nogle seriøse tæsk på drops og hop o.lign. Det var meget mere spinkelt idet såden en ikke vejer det samme som en mc, men til gengæld var der jo også mindre materiale at svejse i. Alle mulige kloge hoveder sagde at det ikke ville holde, men......det gjorde det :o)

Kommentér på:
Hjælp: Flænge i forgaffel.

Annonce