1.271 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Schuberth hjelm, billigste sted? Schuberth hjelm, billigste sted?

Hej alle sammen. Jeg har næsten lige købt min første bike, en gsxr 750 fra 05. Hertil har jeg overvejet en matsort schuberth S2 hjelm, men hvor kan jeg finde den til billigste pris? Umiddelbart er 3295kr hos kok mc det billigste jeg kan finde, men visiret i sort som jeg gerne vil have er ret dyrt derinde. Håber I kender til et billigt sted smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Schuberth hjelm, billigste sted?
  • #1   13. apr 2015 tror ikke du finder det billigere andre steder, selv hos helmetcity.co.uk koster den 3100 dkk plus fragt

• #2   14. apr 2015 Mit råd:
    Køb først motorcyklen. Derefter kører du en prøvetur på cyklen med lidt forskellige hjelme.
    Nogle hjelme støjer rigtig meget, selv om fabrikanten siger de er støjsvage.
    Du bliver så træt af at køre med en smart hjelm der støjer helt vildt.

• #3   14. apr 2015 Jeg har en spritny R1 til salg for 1795, matsort ,str 54-55!

• #4   14. apr 2015 Den er for lille desværre

• #5   14. apr 2015 Glem det sorte/mørke visir. Der er ikke nogen ide i det når du har indbygget solbrille.
    Det ser smart ud men duer ikke når du skal køre i mørke.

• #6   14. apr 2015 Sort visir er IKKE lovligt i DK, billigste sted er Jörgs Lederstube, der lige er flyttet til Schleswig

• #7   14. apr 2015 Og så har vi problemet igen. Folk udtaler sig om ting de ikke ved. Det ER fuldt lovligt at køre med sort/tonet visir FØR solnedgang.
    Kilde: MC betjent.

Jeg tror ikke du finder en billiger pris på hjelmen.

• #8   14. apr 2015 Det er stadig røvirriterende at køre med om natten... smiley Naturligvis er valget jo dit, men jeg sys bare at kørbarheden ødelægges lidt meget af at man ser dårligt i mørke...

Jeg havde engang en billig hjelm som duggede VILDT meget i regnvejr.. så gider man ikke køre mc når der er risiko for regn.. Nu har jeg netop en Schuberth S2 med dobbellagsvisir, og det dugger slet ikke..

Problemet er lidt samme med det sorte visir.. Men valget er naturligvis dit smiley

• #9   14. apr 2015 Hvis man bare er hygge/solskins kører, så er der ingen problemer smiley

• #10   14. apr 2015 Det er åbenbart en trend, at man ikke skal kunne se ind i hjelmen... Det er som sådan også ok. Problemer er jo bare at man også begrænser synet ud af hjelmen. Det vil vi RIGTIG gerne i solskin. Men F*** hvor er det træls når det regner og når det bliver aften...

Nogen tror så fejlagtig at de kan slippe for bøder ved at camouflere sig. Det har nye regler heldigvis lukket for.. Det er jo trods alt vores alles trafiksikkerhed der er på spil. Og det er de færreste af os der ønsker flere blinde tosser i trafikken.......

• #11   14. apr 2015 Jeg køre sq ikke med tonet visir for at gemme mig. Jeg køre med det fordi, det er det som jeg finder mest behageligt, og en lille bonus er så også det ser bedst ud efter min optik.
    Så stop fordommene, tak smiley

Trafiksikkerhed, Fotovogne, Razziaer, Fart dræber, Sæt farten ned kampagner. Vi høre snart ikke om andet. Man skulle tro der døde nogle hver dag i trafikken siden det enorme fokus og ressourcer der bruges på det.

• #12   14. apr 2015 Hvis du tordner sidelæns gennem en stationcar en aften i let regn. så tvivler jeg på den familie du har kvadret, eller din egen for den sags skyld. bekymre sig for hvad du synes er behageligt smiley
    Køb en ordentlig hjelm med en ordentlig indbygget solbrille... Og lev med det ikke "ser bedst ud i din optik"

Alle jeg kender slår solbrillen op om aftenen,i regn og i tunneller, Alene af den grund at man ser bedre uden.....

• #14   14. apr 2015 For min egen sikkerhed kører jeg kun med snell certified hjelme, og derved aldrig ejet en flip up eller en med indbygget solbrille da disse ikke kan klare denne test.
    Jeg klare mig med mit under 4 sekunders visir skift og til aftenerne køre jeg med klar visir med Pinlock Protectint Chromatic(selv tonende) så passer den sig selv.

Drop down visor er en smart ting men hvis der findes en test hvor disse failer så springer jeg sku over!

• #15   14. apr 2015 ///Kram Scorpion EXO 1000 har indbygget solbrille og er snell certified. Kan se snell godkender nogle openface hjelme, hvil du hellere køre med dem end en flipup??

Hvad hjelm kører du med?

• #16   14. apr 2015 Openface bliver cerf efter at de er open, derved ikke i samme gruppe som fullface.

Ja de har lavet en efter SNELL M2010 dog ikke M2015
    Der er flere i M2005 og endda en flip-up(LS2) efter M2010

Det korte er at 99% af flip up/drop down visor bliver fravalgt. Dog ingen i M2015.

Jeg kører selvfølgelig Arai. Eneste hjelm producent som kun laver SNELL hjelme og har 0 tolerance overfor sikkerhed. Dvs. ingen flip up eller indbygget solbrille.

• #17   14. apr 2015 Jeg købte min til 3040,- hos Bikx i Næstved. Dog til et åbent hus arrangement, hvor der var 20% rabat.

• Klaus K
    Klaus K Tilmeldt:
    mar 2011

MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 36
    #18   16. apr 2015 For at vende tilbage til dig spørgsmål:
    Schuberth kommer på besøg ved Xpedit, lørdag, i forbindelse med åbent hus., der har flere gange været 10% når de har været der.

Kommentér på:
Schuberth hjelm, billigste sted?

Annonce