{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  valg af MC
  • #1   6. sep 2006 Du kan købe min bandit:) for 43kg

Kører som den skal.. alt er i orden- ud over min økonomi...:(

ved godt der ikke er fuldkåbe, men tilgengæld er den væsentligt nyere end de 2 nævnte... og den kan da også lidt:)

• #2   6. sep 2006 GpZ 500 er da lige lidt langsom ...og du bliver sikkert hurtigt ked af 0 - 100 på en formiddag 5,0 sek. så skal den endda tæves brutalt
    ville også udvide min horisont en anelse banditten er ikke noget dårligt valg og kan meget mere end de 2 du nævner lige bortset fra det en luftkølet motor der sidder på suzien ...

• #3   6. sep 2006 Kristian: At kalde GPZ500s for langsom er da enten uvidenhed eller også helt forkert....
    På min, med passager, trak jeg fra en 280 hestes porche boxter S-model. Det var først efter 120-130 i time at porchen kunne køre fra mig.
    Ifølge det danske BIKE's brugtest 2001 tager en GPZ500s en 0-400m på 11,9sek og en Bandit 600N/S skal bruge hhv. 12 og 12,5 sek for at tilbagelægge 400 meter...

• #4   6. sep 2006 Jeg har ikke personlig efaring med en '89 model af CBR
    Men umidelbart vil jeg mene at du får noget mere MC i den - Og når alders forskellen kun er 2 år. Så ville jeg nok vælge Hondaen - Men jeg er måske inhabil

• #5   6. sep 2006 Jeg ville klart vælge CBR 600, men om du kan få den for 35K ved jeg ikke.

Kommentér på:
valg af MC

Annonce