627 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Jonas e
Jonas e
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 1

Gsx-r 250, hjælp til vurdering? Gsx-r 250, hjælp til vurdering?

Hey

jeg er blevet tilbudt sån en motorcykel, men er blevet i tvivl om hvor meget den nu er værd.
den står for tiden en smule adskilt, skjolde og noget af det bagerste el system og diverse kasser (luftfilter batteri og andet plastic fyld) også bagpå. derudover er udstødningen deffekt, og der skal en ny på, den er ik lige til a reparere. derudover er den egentlig meget pæn, kun få stedder rusten er begyndt a boble igennem malingen, og ledningsnet er med stik og ser ikke ud til a være udsat for diverse fusk, til sidst er der en revne i front kåben ved blinklyset..

hva ska sån en koste, har fået a vide jeg ska komme med et bud???

på forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skif af toiletsæde. 500 kr.
  • Tilslutning af strøm + afløb af opvaskemaskine 500 kr.
  • Samle klædeskab 1.500 kr.
  • Samle ikea pax skabe 1.200 kr.
  • Beskæring af buske og grøft 1.000 kr.
  • Repetition af vaskemaskine (E15 fejlkode) 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gsx-r 250, hjælp til vurdering?
  • #1   6. sep 2006 hmm, et bud ville være 15 - 17 k fordi der skal laves en del på en, de handles til mellem 20 og 25 k.

Vh Morten S

• #2   6. sep 2006 med tanke på at den står delvist adskilt og med defekt potte samt revne i kåbe vil jeg sige max 10000kr .

• Jonas e
    Jonas e Tilmeldt:
    sep 2006

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 1
    #3   6. sep 2006 tak for svarene, forresten glemte hel at fortælle. der medfølger en anden tank og nogen andre dele, faktisk en del, nyt ledningsnet nogen andre skiver og klodser og anden karb, plus mere jeg ik ka huske.

en udstødning ku måske godt blive actuelt

vil gerne ha flere meninger da de er lidt delte ind til videre smiley

• #5   7. sep 2006 Samme mening - Max. 10 K !! Et "flot" eksemplar burde kunne erhverves for 20 K, og så skal man ikke selv igang med diverse indkøb eller arbejde.

• #6   7. sep 2006 Ja, han skal nok ik regne med at få 20k for den!!
    Vil sige mellem 10 og 15k, når den nu er i den stand du beskriver der..

Men hvad siger han selv?
    Hvad har du selv at give af og sådan, for havde du flere knaster, ville jeg da langt hellere give lidt mere, og så få en cykel i en bedre stand.. smiley

Kommentér på:
Gsx-r 250, hjælp til vurdering?

Annonce