350 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Morten D
Morten D
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 1

Cykel til høje mennekser? Cykel til høje mennekser?

Hej alle..

Jeg skal her til sommer tage det lille kort og skal self. have en cykel.

Jeg har kigget på disse to:
Kawasaki ZXR 400
Suzuki GSX-R 400

Jeg er mest til sportscykler men er ca. 192 høj. Ville en af de to være et fornuftigt valg.

Kom meget gerne med andre forslag!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af hvepsebo 1.500 kr.
  • Opsætning af knager, lampe mm. 1.200 kr.
  • Rengøring af bad og køkken inkl. skabe. 8 skabe i køkken og tre små i badeværelset. Jeg regner med 4 timers arbejde. 1.200 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Skift af membran på vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cykel til høje mennekser?
  • #1   6. jan 2005 Ud og prøv at sidde på dem begge!

Nu ved jeg hvor i landet du kommer fra men MC-Forum i slangerup har sikkert dem begge holdende...

Mvh. Rune

• #2   6. jan 2005 Jeg har selv kørt en ZXR400 og er 175 cm høj, den passede perfekt til mig. Men om du vil føle dig for sammen-krøllet på sådan en ved jeg sqi ikke...
    Kan kun sige som Rune R, det er bare op på rygegn af dyrene og prøve...

Håber vi mødes på vejene...

Jens-H

• #3   6. jan 2005 Når du nu er sådan en lang starut burde du måske overveje en knap så sportslig cykel eller evt. en tand større kubikmæssigt(som regel større i stel), er selv 193 høj og fik stjerne ondt i ryg, røv og knæ af længere ture på min eks mc (fzr600). Der findes næppe værre ting end at sidde krøllet sammen i fosterstilling på sin mc og har ondt i hele kadaveret efter hver tur. Det er mega stressende i længden.

Mvh
    Thomas[Aalborg]

• #4   6. jan 2005 hej.. jeg er selv 190cm
    min første mc var også en gsxr400rr den er ikke så stor hvis man er for høj.... jeg ved ikke med zxr400
    men hold dig fra gsxr400 vfr400 dem sidder man meget sportsligt på...
    ville mene at en cbr400 r bedre... man sidder noget bedre på sådan en hvis man er lidt lang i ledne...

• #5   6. jan 2005 ang sports-mc'erne: Hvad skal du bruge den til? Se på dit behov! - ikke dine drømme (selvfølgelig spiller de også ind).
    Hvis du hopper et hak op af kubik stigen fra 400'erne kan jeg varmt anbefale dig en cbr600, - en cykel af god kvalitet. Men med en behagelig kørestilling, - som er sportslig og alligevel kan bruges til det meste uden at være behagelig (har selv kørt 15000km på en cbr600f2). De fåes til fornuftige penge.

mvh Offslow

Kommentér på:
Cykel til høje mennekser?

Annonce