416 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Støt et par gode sager. Støt et par gode sager.

Månedens opfordring.

7-9-13, men det kunne jo være en selv, som en dag stod i situationen og havde brug for hjælp fra andre.

(link fjernet)

Tag stilling, også selvom det betyder, at du ikke vil give noget.

(link fjernet)

Ved godt, at det er off-topic, men på denne måde bliver det set af flest mulige.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Blocked toilet 2.000 kr.
  • afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • montering af kattelem i hoveddør 1.000 kr.
  • Hovedrengøring i privat hjem 2.500 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Støt et par gode sager.
  • #1   7. sep 2006 tja. hvad enten det er en god sag eller ej, hører den ikke til. men det vil andre sikkert også kommentere smiley og kan også være ligemeget for mig. jeg må ikke give blod i mange år frem. det skal være en brutal årsag hvis der kommer til at gå over 1 år mellem jeg bliver tusset ;-D

• #2   7. sep 2006 HØRT HØRT...
    Sommeren er ikke gået uden at der er nogen der har haft brug for enten væske eller stumper. Både min kæreste og jeg kører med navn og blodtype på cyklerne, bare som en daglig påmindelse om landevejens realiteter..
    -Støt op om den gode sag.....

-Frank (blod- og organdonor)

• #3   7. sep 2006 Jeg er enig Stig, de tapper med jævne mellemrum fra mig, og hvisd det skulle gå så galt en dag, så har de også fået lov til at tage de reservedele de kan bruge smiley

• #4   7. sep 2006 Jeg er også enig med dig Stig... og nu har de stukket i mig gennem de sidste mange år og når jeg en dag ikke er mere, må de sørme også godt bruge nogle reservedele fra mig... så alt er klaret herfra... men et godt initiativ så man kan få taget stilling til om man vil "genbruges" eller ej... og jeg respektere da også hvis folk ikke har lyst - bare de har bestemt det selv...

• #5   7. sep 2006 Glæder mig at se, at der trods alt er flest som bakker op omkring forslaget.

Mon ikke XXX gerne ville have lidt blod, hvis det skulle blive nødvendigt, men kan sagtens forstå de folk, som vælger fra af den ene eller anden årsag. For mig er det vigtigste at der bliver valgt, så de pårørende ikke skal stå med den beslutning, hvis det skulle blive aktuelt.

Vil tillade mig at poste dette indlæg med tid til anden. Håber folk forstår.

• #6   7. sep 2006 er tilmedlt som donor. med det hele vel og mærket , man skal vel give lidt hvis man selv sku få brug for noget. har dog ik fået taget mig sammen til at at give blod. llægen sagde dog at min lever fik de ik noget ud af ..... ØL ØL ØL

• #8   7. sep 2006 Attermann: man behøver jo ikke kigge på nålen når du stikker....

Er også tilmeldt og har været det et par år. En meget vigtig sag.

• #9   7. sep 2006 Godt initiativ stig. Er selv for nylig blevet skrevet op til donor...

Kommentér på:
Støt et par gode sager.

Annonce