{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.013 visninger | Oprettet:

Reservedele {{forumTopicSubject}}

Halløj , vil da lige nævne at jeg med succes har fået billige kineserdele hjem from china land for lige godt 400kr smiley fik 2 nye tændingslåse samt en ny karburator.( herhjemme 700kr hos forhandler)
De kom med posten på godt 10 dage
Jeg havde en fin dialog med Tim i firmaet om invoice og fortoldning så jeg ikke blev rippet totalt når det kom til DK
De har mange andre spændende ting på denne side også ikke kineser dele om man så må sige smiley

http://timtao.com/

Bare til info smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Reservedele
  • #2   26. apr 2015 Dumme nok er vel så meget sagt.. Stort sæt alt vi køber i dag er fremstillet i østen smiley Og ja noget er vel sikkert bras, men meget af det er på højde med de vi laver her i Europa, hvis ikke mange gange bedre!

  • #3   26. apr 2015 Nu synes jeg lige du skal klappe din høje hest mht kineserbras!
    Jeg har kørt honda vfr/ vf/ , kawa , aprilia mv.og er sgu udenmærket tilfreds med en billig mc til de små hyggeture! Hvirfor skulle jeg og de to herre jeg har solgt to kina mc'er til i denne måned have noget stående til relativt mange penge hvis det ikke skal bruges til mere!
    Så det du siger at man kun burde køre BMW og ikke suzuki Alto mv som er langt mere økonomiske og billige i drift?!
    Alt i livet er et valg og en smagssag! Dumhed synes jeg sgu også er et stærkt ord


  • #4   26. apr 2015 husk at alle apple produkter laves i kina

  • #5   26. apr 2015 @4 Det er faktuelt forkert - Mac Pro er bygget i USA..

Kommentér på:
Reservedele

Annonce