{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mc forsikring
  • #1   30. apr 2015 God damn... Søg nu i det forum... Emnet har været oppe en million milliard gange.

  • steff k
    steff k Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   30. apr 2015 slap dog af man !!

  • #3   30. apr 2015 Nej mester - ikke denne gang. Jeg har ret. Det kommer faktisk nærmest dagligt.
    Overvind din dovenskab og brug 10 sek på at taste f o r s i k r i n g ind i søgefeltet på forsiden.



  • steff k
    steff k Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #4   30. apr 2015 hvad vel du gør ved det ?


  • #5   30. apr 2015 I stedet for at spille en smartass hvorfor tænker du så ikke bare: OK, han har sq ret - og kommer derefter videre. Eller sårede jeg din badboy atttiude ved at give dig et svar du ikke kunne lide, som på ingen måde til at starte med hverken var nedladende eller krænkende? Nu må du sige til hvis det går for stærkt, ikk?

  • #6   30. apr 2015 Hvis du har hus, så er gartnernes forsikring en mulighed, giver 4483kr om året for min r1 med kasko.

  • #7   30. apr 2015 Jeg gir 900 om året for min sv 650 og det er min første mc nogensinde haha det er fordi jeg eliteBILIST HAHAHA

  • #8   30. apr 2015 Du er vist ikke gammel nok til en MC

  • #9   30. apr 2015 Ring dog til forsikringsselskabet og spørg???

    Og hvorfor spørger du os? Det er kun dig der kan vide hvornår du vil køre.


  • #10   30. apr 2015 Hvorfor svarer I ikke bare manden i stedet for at blive så pigesure? smiley

    Jeg har ikke konkrete oplysninger om prisforskellen, men så vidt jeg husker fra min research for år tilbage, så er forskellen ganske få hundrede kroner.

    Derudover skal du beslutte dig for, om du skal have kasko eller blot ansvar. Du må finde din personlige smertegrænse mht. værdien af MC'en overfor prisen på en kaskoforsikring og vurdere derudfra. Hvis MC'en skal belånes med pant i den, er det obligatorisk fra finansieringsselskabets side, at der skal kaskoforsikring på, så de kan få gysserne, hvis den går i stykker eller bliver stjålet. Skal den ikke belånes, må du som nævnt selv finde din "smertegrænse". Min egen grænse går omkring 30.000 kroner. Koster min bike mere end dét, kaskoforsikrer jeg den.

    Hvis du er meget ung eller har en uheldig skadeshistorik, så vær forberedt på, at du vil føle dig MEGET uretfærdigt behandlet, når du hører prisen fra forsikringen...

    God jagt!

    Allan


  • #11   30. apr 2015 1 kommer jo meget an på mc'en fx på en 125ccm er det måske en "50"
    på en 1000ccm racer er det måske 2000kr altså i forskel på hel og ikke hel års

    2 INGEN kan give dig et svar på det ud fra de oplysninger du har givet ikke engang en forsikrings mand

    3 ring rundt det er kun forsikrings selskaberne der kan svare på det så grib knogle og kom i sving


  • #12   30. apr 2015 Hvis der var lidt mere info, andet end han vil have en MC-forsikring, så var det nok nemmere for folk at vejlede...

  • #13   30. apr 2015 thunder har ret,der kommer mange spørgsmål især fra folk uden mc eller kørerkort til den.

Kommentér på:
Mc forsikring

Annonce