Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mc forhandler Århus og omegn
  • #1   1. maj 2015 Kikke ny cykel eller hvad?
    Der er forskel, hvis der skal anbefales smiley

• #2   1. maj 2015 Alt efter hvad du betegner som omegn, så er der Bike-Shoppen i Viborg, Rydberg MC i Aidt, Brdr. Jensen i Horsens

• #3   1. maj 2015 Bille MC i Skanderborg!

• #4   1. maj 2015 Viborg er nok ikke lige i området omrking Aarhus.

Men det kommer an på hvad du vil se?

Men der er Pro bike i lystrup, boss hoss i lystrup, en anden forhandler i lystrup, harley på Grenå vej i Risskov, brdr sejr i Randersvej, Aarhus scooter i lidt byen, billi mc i Skanderborg, brdr Jensen i horsen og et par stykker andre i horsen.

Men hvis du skiver hvad du gerne vil så kan vi nok bedre komme forslag.

Der er også gale Rasmussen ud på Djursland.

• #5   1. maj 2015 Der er også Brdr. Sejr i århus midtby.

• #6   1. maj 2015 Ja det selvfølgelig lidt svært at anbefale noget når ikke ved lige præcis hvad man kigger efter
    Jamen det er for at finde en cykel til min kæreste som lige er ved at tage kortet
    Og nu når man er i gang så gad jeg da også godt prøve noget nyt
    Så regner med at sælge min blackbird og købe 2 nye "brugte" MC'ere
    Jeg har kigget lidt på intruder 1800 og hun har kigget på lidt Yamaha
    Vi er dog ikke fastlåst på noget endnu

• #7   1. maj 2015 Jeg kan varmt anbefale Larsen MC i Lystrup. Jeg har godt nok aldrig købt en cykel derude, men har brugt dem til vinteropbevaring, div. reparationer og køb af lidt udstyr også. De er supersøde og servicen er rigtigt god!

• #8   1. maj 2015 Aarhus Scooter. De er en Kawasaki forhandler. Spørg mig ikke hvorfor de kalder sig scooter. Virksomheden er vidst over 50 år gammel. smiley

• #9   1. maj 2015 Der er nok ingen tvivl om at Brdr. Jensen i Horsens har landets største udvalg, så der ville jeg starte, især hvis jeg var i tvivl om hvad jeg ville have, der er rig mulighed for at prøve lidt af hvert hos dem.

• #10   1. maj 2015 Boss Hoss Danmark i Lystrup

• #12   2. maj 2015 Hvis det er kæmpe udbud af brugte cykler og samtidigt en sælger der er klar på en byttehandel. Så drop ALT i Århus. Kør til Jensenas i Horsens..

• #13   3. maj 2015 Tak for de mange svar smiley
    Hej Brian s har du handlet hos Jensen ..?

• #14   3. maj 2015 Har ikke handlet mc med dem endnu ( men han har en rg500 som jeg drømmer om at eje :-))
    Har kun gode erfaringer med handel af udstyr, fakta er at de har næsten ALT hvad der har kørt på 2 hjul i dk de sidste 40 år.. i mindst 2 eksemplarer smiley

• #15   3. maj 2015 Har ellers bare hørt lidt kritik om dem
    Men omvendt så er det jo tit kun det man høre og ikke alle de andre go tilfredse kunder smiley

Kommentér på:
mc forhandler Århus og omegn

Annonce