{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
734 visninger | Oprettet:

Godt eller skidt med reklamer {{forumTopicSubject}}

Flere og flere fjerner reklamer med adblock men er det ikke ris til egen røv? Grunden til vi kan få gratis glæder på nettet er netop reklamerne men hvis vi fjherner dem skal siderne jo hente penge på andre måder og det bliver direkte fra vores lommer. Man ser også flere og flere sider det slet ikke accepterer adblock så siderne er opmærksom på problemet.
Bare et oplæg til diskussion for vi vil jo gadt have gratis men vi vil ikke have det der følger med gratis.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Godt eller skidt med reklamer
  • #1   2. maj 2015 Har prøvet at stille spørgsmålet før, der fik jeg bare at vide meget pænt og meget indirekte, at det var en hel idiotisk tankegang uden holdning....

Pøj pøj smiley

• #2   2. maj 2015 "Gratis glæder" er en illusion: det koster penge for et firma at producere en reklame og få den vist på fx MCG - den omkostning lægger de så oven i prisen på den vare, de reklamerer for. Når du så køber en vare, som der har været reklameret for (og det er umuligt at i undgå) så betaler du dit abonnement til MCG o.a.

Men derfor har du selvfølgelig alligevel ret: hvis nok bruger adblock, så forsvinder reklamerne og de internettjenester, der derved mister deres indtægt vil enten fortsætte som betalingstjenester eller forsvinde. Så vil vi få en reel og gennemskuelig pris på de ting vi værdsætter nok til at betale for dem - det er vel ikke en dårlig udvikling?

• #3   2. maj 2015 problemet er jo at div sider over driver med reklamerne fx her på siden med de reklamer der kommer mellem indlægene(enkelte endda med lyd)(dem har de så fjernet igen) så det går ud over bruger fladerne, hvis nu de holdte sig til bund top og i siderne uden lyd ville de ikke være irriterende = adblock ikke nødvendigt
    jeg ville heller ikke havde noget imod at betale lidt for vip her på siden vis det gjorde siden reklame fri

• #4   2. maj 2015 ej du siger noget, må hellere uninstalle min adblock med det samme!!

• #5   2. maj 2015 Jeg vil også betale for at slippe for de åndsvage reklamer.

• #7   2. maj 2015 Jeg GIDER IKK REKLAMER OVERALT !!!!!!!! Kan en side jeg vil ind på, ikk acceptere det, så er det ikk en side for mig!!!!

• #8   2. maj 2015 Nemlig sajmon ku ikk sige det bedre selv hehe smiley

• #9   2. maj 2015 Adblock og Ghostery så kan man surfe i fred og uden at blive tracket - mens jeg skriver denne post er der SYV trackere der prøver at følge mig her på siden: Double-Click, Facebook Connect, Gemius, Google Adsense/Analytics, New Relic, Quantcast. Jeg havde helt glemt hvordan reklamebaserede websider så ud før Adblock.

AnoNym smiley

Kommentér på:
Godt eller skidt med reklamer

Annonce