{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.271 visninger | Oprettet:

Motorcyklist bragede ind i politibil med 200 km/t {{forumTopicSubject}}

Håber han har ondt som ind i helvedet! men måske fjolset er blevet lidt kloger!! men jeg tvivler sgu. sgu lidt vildt at sådan et fjols kan være så heldig at slippe med et brækket ben smiley man må da håbe ejeren har kasko på sin cykel.

http://www.tveast.dk/artikler/motorcyklist-bragede-ind-i-politibil-med-200-kmt#.VUhHkwZG0es.facebook

http://ekstrabladet.dk/112/motorcyklist-rammer-politibil-med-200-kmt/5549876

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motorcyklist bragede ind i politibil med 200 km/t
  • #1   5. maj 2015 Ja den indre dæmon kunne jo godt ønske at han var kommet ORDENTLIGT til skade. Men han slipper jo nok med en periode hjemme i sofaen for vores skattekroner, og derefter en lille bøde for brugstyveri. Karma var ikke på arbejde i går

• #2   5. maj 2015 Ja det har du sikkert ret i!

Det er sgu ind imellem de forkerte der kommer alvorligt til skade, og nolge gange med kun 60 km/t. men det er jo trods alt glædeligt for hans familie, at han overlevet hans egne dumheder

• Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    apr 2014

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 160
    #3   5. maj 2015 Come on, det er jo bare drengestreger.
    Hvis nu man ikke kunne få bøder eller frakendt sit kørekort, ville den her situation aldrig være opstået.
    Det er samfundets og politiets skyld.
    Om noget skal han da have erstatning.

/s

• #4   5. maj 2015 Martin: Det kan du simpelthen ikke mene. Er det drengestreger at køre 200 km/t og udsætte andres liv og førlighed for fare? Når politiet siger stop, så stopper man.

Hvis du virkelig mener det, så er du formentlig dummere end loven tillader.

• #5   5. maj 2015 #3 Martin

Hehe forstår hvad du siger smiley man ja der skal jo nok være nogle der kalder det for drengestreger og klapper den unge mand over på hovedet og siger, det må du altså ikke brian, kan du så forstår det.

Det kunne være ham Scooterfjæset 10 år ældre, som vi diskuteret for 10-14 dage siden smiley

• #6   5. maj 2015 Martin: er det drengestreger at stjæle en motorcykel og køre rundt som en eller anden idiot med 200kmt?

Du er da vidst ikke for smart smiley

• #7   5. maj 2015 Sarkasme er svær på nettet. Er temmelig sikker på at Martin er helt enig med jer andre smiley

• #8   5. maj 2015 Erstatning og dyrekort.

• #9   5. maj 2015 Tilslutter mig Martin

• #10   5. maj 2015 Enig med martin

• Esbern Snarre
    Esbern Snarre Tilmeldt:
    mar 2012

Følgere: 3 Svar: 312
    #11   5. maj 2015 Det er mærkeligt, at han ikke kunne nå at bremse. Hvis han nu havde kørt på en stjålet scooter, var det ikke sket.

• #12   5. maj 2015 Esbern han kører 200km/t altså 2,5 gange så stærkt som 80km/t så han kan nok ikke bremse fra 200 km/t på 10m ligesom man kan når man kører 80, det vil kræve max 25meter.

• #13   5. maj 2015 Martin benytter sig af et hemmeligt våben der netop er opdaget her i dag 2015.5.4 på danmarks befrielse (JO DET ER I DAG DET VAR IKKE IGÅR HELLE OG ALLE DE ANDRE DER HOLDTE TALER ER IDIOTER!!)

Dette våben hedder ironi og kommer i flere former som f.eks. sarkasme....

//Heldigvis kan vedkommende ikke kører motorcykel

• #14   5. maj 2015 synes nu der er mest trist for ham der nu mangler sin Mc, Person har åbenbart ikke nogen erfaring med kørsel på mc når han vælger at køre så hurtigt. På en Harley.

• #15   5. maj 2015 #Esbern og Mirza. Tak for en god griner smiley

• #16   5. maj 2015 hov hov ... Tænk nu på Mc´isten .. han har også følelser !!! .. måske var han så uheldig at gassen havde sat sig, efter en tur på et dårligt værksted .. og nummerpladen !! : jov , det er måske nogle frække drenge så har skiftet hans egen ud ?!

• #17   5. maj 2015 Magen til idiot skal man da lede efter , eller skal man ? Ingen kørekort ? Ingen plader ? Hvor stor kraft idiot kan man være , jo og så lige 200 km i timen bare lige for at sætte krans på , lad ham arbejde erstatningen af i spjældet til 3 kr i timen eller hvad taksten ny er der , så er vi da fri for den fjols et stykke tid , men det er jo nok synd for de 2 små børn han har skaffet kommunen på halsen at de ikke kan have samvær med han og kæresten , jo vi er pisse humane i dk

• leif s
    leif s Tilmeldt:
    dec 2007

Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 111
    #18   5. maj 2015 hvordan i hede hule helvede har han fået drevet en HD op på 200?

• #19   5. maj 2015 Hvor læser i at det er en HD? De steder jeg har set nyheden er der ikke nævnt noget om hvilken maskine det var

• #20   5. maj 2015 Undre mig også lidt over harly vinklen ?????? Ellers skulle vi alle høre at der fandtes en harly der kunne gå 200 km / t smiley

• #21   5. maj 2015 Harley med 200 - sig mig, stod det i 'En skør skør verden'? smiley

• #22   5. maj 2015 Hehe smiley den var god

• #23   5. maj 2015 Måske stod det i den der konen køber til mandelgave til jul ? smiley jo sviktmøllen smiley

• #24   5. maj 2015 Godt han overlevede... Nu kan han få lov at betale for de skader han har forvoldt...

Hvis jeg var ham ville jeg aldrig køre for stærkt mere, Heldet er brugt op smiley smiley

• #25   5. maj 2015 @Søren.
    Har hørt om en på Bornholm der køre LAAAAAANGT over 200kmt mens den udsender 170db heavy metal ud af anlæget i sidetaskerne smiley

• #26   5. maj 2015 Haha - der var sgu næsten røget en mundfuld cola ud over skærmen! smiley

• #27   5. maj 2015 Brian s. Jo også er der jo også nessi i Skotland , som noge endda har set ??? Og mange hørt om smiley

• #28   5. maj 2015 @Johnny B.

Tror ikke du har været på mcg længe nok. til rigtig at forstå denne lidt "interne" joke.. Undskyld smiley smiley smiley smiley

• #29   5. maj 2015 Brian S

Kræver sgu da at idioten har nogle penge på lommen, med mindre at der er en forsikring der dækker ham ind, så ejeren får nogle penge

Ved ikke om DFIM hjælper ejeren i sådan en sag, når det er en forbandet tyvekægt

http://www.dfim.dk/Danish/Sider/default.aspx

• #30   5. maj 2015 Hvis jeg havde fået stjålet en motorcykel til 60.000 kroner f.eks., så kan jeg regne ud, at jeg med 60 kroner i timen efter skat, på arbejde, skal arbejde 1.000 timer. Det er over 40 dage af mit liv, der er blevet taget fra mig. Eller 125 arbejdsdage! Jeg ville ikke have noget imod, at sådan en tyv kom til skade og skulle sidde i kørestol, resten af hans liv. Ingen skal stjæle mit liv.

• #31   5. maj 2015 hørt! *slår sin øl i bordet* INGEN SKAL STJÆLE VORES LIV!

• #32   5. maj 2015 ha ha ha ha .. fuck en nederen tråd .. 1-0 til Elias smiley smiley

• #33   5. maj 2015 Brian s , det er da mulig at du synes jeg er ny her , jeg har været på mc galleriet smiley med mine MC'ere i min 7 år , haft motorcykel i 31 år besøgt 8 forskellige lande ( Norge 10 gange ) og min 180,000 km og været ejer af 6 mc fra 125 ccm til 1100 , mvh Johnny smiley smiley

• #34   5. maj 2015 @Johnny.

I så fald ved du jo godt hvem jeg hentyder til smiley

• #35   5. maj 2015 Lad os da høre hvem du hentyder til så vi alle kan være med man bliver jo nysgerrig ?B)

• #36   5. maj 2015 Hehe kom glad og lad os høre brian smiley smiley smiley

• #37   5. maj 2015 Jeg tror han hentyder til Søren og hans HD bagger smiley

(Jeg har åbenbart været her længe nok) smiley

• Sverre A
    Sverre A Tilmeldt:
    mar 2015

Følger: 1 Svar: 1
    #38   6. maj 2015 kan kun tilslutte mig, at han er et fjols, men er jeg den eneste, der stiller mig mistroisk overfor måden ekstrabladet.dk har skrevet denne artikel? Journalisten har skrevet artikelen med halve facts eller med venstre hånd. Jo han har under flugten MÅSKE kørt i nærheden af 200, men det er utænkeligt, at han har ramt noget modkørende med den fart uden at både motorcyklen, føreren og patruljebilen med betjente var blevet knust. Til dem der har prøvet at køre med den hastighed, så forestil dig at ramme noget, der står stille, eller kører imod dig.... Fy for en skefuld!

Til orientering: Politiets døgnrapport sagde: "Der venter en 24-årig mand et retsligt efterspil for en række færdselslovsovertrædelser, efter at han mandag aften forsøgte at køre fra politiet på motorcykel på Nordfalster. Klokken 22.29 bemærkede en politipatrulje motorcyklisten i rundkørslen Storstrømsvej/Gåbensevej ved Orehoved, og den nummerplade, der sad på motorcyklen, var meldt stjålet. Derfor forsøgte politiet at standse motorcyklen, som dog fortsatte mod Nykøbing med meget høj hastighed. Motorcyklen ræsede videre gennem Nørre Alslev med politiet i hælene, og ved Stubberup kom en anden politibil i den modsatte retning. Ved et helleanlæg, som motorcyklisten kørte venstre om, ramte motorcyklen frontalt ind i politibilen, og den 24-årige motorcyklist blev slynget af og landede på cykelstien, mens motorcyklen havnede i en have. Ingen af betjentene kom noget til ved uheldet, men blev rutinemæssigt tjekket på skadestuen.

Den 24-årige blev kørt til sygehuset i Nykøbing til behandling for et benbrud, og han er foreløbig sigtet for brugstyveri af motorcyklen, tyveri af nummerplade, for kørsel uden forsikring, for kørsel i frakendelsestiden, for at køre for hurtigt, for ikke at efterkomme politiets anvisninger om at standse, og for kørsel venstre om helleanlæg."

• #39   7. maj 2015 Det er ekstrabladet, hvad havde du forventet?

• Nhb
    Nhb Tilmeldt:
    mar 2014

MC-er: 1 Svar: 78
    #40   7. maj 2015 Hvis den er stjålet, så er jeg fuldstændig ligeglad med hvad tyven bliver udsat for. Dø, eller lam for livet, jeg er pisse ligeglad, så kan vi få ryddet ud i skidtet.

• Esbern Snarre
    Esbern Snarre Tilmeldt:
    mar 2012

Følgere: 3 Svar: 312
    #41   7. maj 2015 #40 Så er det godt, at du ikke bestemmer noget som helst.

Kommentér på:
Motorcyklist bragede ind i politibil med 200 km/t

Annonce