{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
617 visninger | Oprettet:

Ny kværn {{forumTopicSubject}}

Uha nu går vi snart vinteren i møde men forhåbentlig får vi stadig et par gode uger endnu at lufte dyret i.
Men med vinteren medfølger også et stort antal afmotorcykler til salg, hvilket gør at mange får skiftet deres kværn ud.

Derfor vil jeg nu sige at jeg om ca 2 uger får min motorcykel hjem fra tyskland som skal på plade i næste sæson.
Det drejer sig om en honda Fireblade 929 fra år 2000.

Spørg om jeg glæder mig smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny kværn
  • #1   10. sep 2006 Hvad så med den lille VTR?
    En så sjælden MC er jo en man skal beholde.
    Ellers noget af et spring du tager

/
    Jesper

• #2   10. sep 2006 hehe ja ved godt der ikke kører mange af dem. Men når man nærmer sig 20 år får man så nemt mindreværs kompleks når det kun er en 250 ccm. Håber dog at jeg kan finde en god køber som vil passe godt på hende da jeg har kørt næsten 30000 km uden problemer overhovedet. Og tror stadig der er mange kilometer tilbage i den endnu.

Hvad angår springet, jo er måske meget. Har prøvet min storebrors cbr 600 og synes ikek det var noget specielt, men nok fordi den trækker anderledes i forhold til en V-motor.

• #3   10. sep 2006 Hehe din blærerøv. Skal du virkelig blive ved med at irritere mig med at jeg har solgt min MC og at du nu køber min drømmecykel. Shame on you Simon smiley

Bare ærgeligt du først må køre på den til sommer, hva'?! Ellers skal jeg nok køre den varm for dig smiley

• #4   11. sep 2006 Jamen så er der jo bare at ønske dig tillykke - og så kan jeg godt forstå at du gælder dig til næste sæson... for så får du alle tiders cykel at kører på... de kører som en drøm... (så drøm du bare hele vinteren - nu vil jeg gå ud og lufte min....)

Kommentér på:
Ny kværn

Annonce