Midtfyns MC og service! Midtfyns MC og service!
Hej alle sammen.
Ville lige hører om andre end mig har haft dårlige oplevelser ved MidtFyns MC.
Jeg har 2 gange været forbi butikken for at få et bud på min Ninja, fordi jeg ønsker at købe mig en nyere model. Jeg har begge gange ikke lagt skjul på at jeg ønsker at købe cykel og at den han har stående kunne være et godt bud. Det jeg ville have ham til, var bare, at komme med et skøn på hvad jeg kunne få for min.
Begge gange har jeg dog fået advide, at han ikke har tid den dag og at jeg måtte komme igen en anden dag. Da jeg siger til ham at det nu er anden gang jeg bliver "afvist", bliver han sur og siger det var hårdt sagt, hvorefter han bliver meget modbydelig i hans måde at snakke til mig på og faktisk skælder mig ud over at sige sådanne.
Hvad fanden tænker jeg. Her står jeg og bliver bliver skældt ud, fordi han ikke har tid til sine kunder.
Jeg må kører igen uden at han gider at kigge 2 minutter på min cykel.
Det var en MEGA dårlig service der. Jeg ville gerne have købt hans cykel, men det gider jeg faneme ikke nu, hvis han ikke kan snakker ordentligt til hans kunder.
Er det bare mig der har den oplevelse, eller er der andre med lignende oplevelser?
apr 2005
Følger: 14 Følgere: 12 MC-er: 5 Emner: 15 Svar: 492
Jeg har ofte fået lavet service og handlet hos Midtfyns mc-service, og har i den forbindelse kun fået en særdeles god behandling, både af folkene på værkstedet og i butikken.
Mvh,
Allan
dec 2004
Følger: 57 Følgere: 57 MC-er: 2 Emner: 120 Svar: 430
for 14 dage siden skrottede jeg på kawaen og skulle den der for bruge en del priser på nye dele til et erstatningskrav mod park og vej.
så derfor tog jeg ned til midtfyns mc for at få hjælp OG DET FIK JEG , der blev brugt mindst 40min på computeren for at finde priser på stumper. plus at der var tid til at snakke. al den hjælp jeg fik,fik jeg uden overehovedet at købe noget som helst.
Jeg kan kun sige at jeg har fundet stedet hvor jeg køber mine stumper fremover og det er ved midtfyns mc.
mvh flemming
kawa ruels
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 136 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.203
Der findes da andre røde køer end præstens!
feb 2005
Følger: 24 Følgere: 25 MC-er: 3 Emner: 3 Svar: 70
Midtfyns MC og service!