Retro mc tøj & hjelm? Retro mc tøj & hjelm?
Hey McG!
Så har jeg endelig fået min zündapp kørende, og den kører perfekt i motoren. Hjulele hopper lidt, så dem må jeg hellere få skiftet, når jeg finder nogle der passer i design og størrelse.
Ang mit spørgsmål.
Retro mc tøj og hjelm?
Kender i et sted hvor man kan købe en "æggeskal" (hjelm)?
Hvad med tøj.. Er et par jeans og en læderjakke ikke relativt "tidstypisk" for sådan en? Den er fra 1954.
Eller hvad vil i ellers anbefale? Jeg har naturligvis mit mc tøj fra suzukien, men jeg synes ikke det passer sig til den. Desuden bliver hastighederne ikke ret store på den. Presser man den kan den gå 80 km/t. Men den idelle hastighed er nok nærmere 60 km/t, så komplet sæt læder er ikke aktuelt på den.
Meninger, forslag og kommentarer?
/Jesper!
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 50 MC-er: 8 Emner: 151 Svar: 1.345
et par ord fra en der næsten kan huske det.
Æggeskal eller tomrumsforlænger som de hed dengang bliver nok svært at finde, men prøv at surfe rundt i England.
En sort læderjakke med rødt foer er det helt rigtige. Foret skal endelig være skrigende rødt, det var det dengang.
Et par wrangler var uniformen, men hvis du vil beskytte dig lidt og stadig holde stilen skulle du klikke ind på: (link fjernet) det ligner alm. jeans men med kevlar forstærkning.
Husk endelig også handskerne. Det var så vidt jeg husker læderhandsker med et stift pap-noget der strittede op gik op over ærmet på læderjakken.
god jagt og husk endeligt at tage nogle billeder når udstyret er fundet.
apr 2006
man kaldte dem konserves folket he-he
apr 2006
Det er sådanne situationer at jeg ikke er ked af min alder :-))))
maj 2006
Følger: 1 MC-er: 2 Emner: 29 Svar: 49
apr 2006
(link fjernet)
lige den hjælm du søger bortset fra at der ikke er læjerskygge på :-))
Retro mc tøj & hjelm?