732 visninger
|
Oprettet:
Første gang på MC :D {{forumTopicSubject}}
Hej.
Ja jeg har lige været i kravlegården og kører lidt motorcykel, det er satme meget funny at kører på sådan en maskine
Man må godt nok ik trykke den af, men synes da de små maskiner rykke rimlig meget iforhold til hvad jeg hvade troet.
Skal kører på vej i næste uge så det blir nok noget sjovere.
God weekend allle zu sammen..
/The Stig
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.070
Man føler første gang er vild... lige indtil man bliver bedre og prøver andet
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.070
hæhæ
aug 2004
Følger: 18 Følgere: 45 MC-er: 4 Emner: 242 Svar: 1.410
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.070
apr 2006
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 39 Svar: 357
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 130 Svar: 2.276
Glæder mig bare til at på pappet i hus og købe en MC!!!
maj 2006
Følger: 80 Følgere: 75 MC-er: 7 Emner: 59 Svar: 2.974
Da man skulle på motorvej FYREDE den af og nåede aldrig op på de "tilladte" 110km/t.. LOL
;o)
apr 2006
Følger: 1 Svar: 4
mar 2006
Følger: 21 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 185 Svar: 2.466
nov 2005
Følger: 20 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 177 Svar: 1.401
Første gang på MC :D