1.106 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Rebel
Rebel
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 13

Kindpuder presser i ny hjelm Kindpuder presser i ny hjelm

Hey Motorcykelgalleri.

Har lige købt mig en ny hjelm, en Icon Alliance, i størrelse M.

Den presser lige lidt meget henover kinderne, den skubber kinderne lidt op. Prøvede en kammerats hjelm magen til i L, og der syntes jeg ikke den sad helt stramt om mit hoved, og var lidt bekymret for et eventuelt styrt, at den ikke ville beskytte godt nok.

Mit spørgsmål er så nu; Vil pudderne ''Falde'' lidt i med tiden? Eller er det et godt kneb til at få pudderne til lige at give sig lidt.
Kan sagtens køre med hjelmen, men den er lige, og kun lige lidt for ubehagelig.

Håber i kan hjælpe smiley

Mvh Rebellen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Opsætte og skære loftlister i forskellige grader.(Kongens Lyngby) 700 kr.
  • Butiksskilt strammes 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kindpuder presser i ny hjelm
  • #1   19. maj 2015 Når man tager en ny hjelm på, skal den sidde så stramt at man bider selv selv i kinderne, men uden at presse i panden.
    Puderne giver sig en del, i takt med hjelmen bliver brugt. Ca. 1/2 nummer bliver den større, alt efter hjelmmærke.

• #2   19. maj 2015 en hjelm skal efter min mening være lidt ubehagelig det første stk tid , men ikke så du får ondt i hovedet.

• #4   19. maj 2015 Ud og give den et par varme sommerdage og lidt sved. Så skal den nok blive blødere. Min første hjelm gav sig overraskende meget efter en sæson.

• Rebel
    Rebel Tilmeldt:
    apr 2015

#5   19. maj 2015 Den er ikke yderligere ubehagelig at have på, kan vel køre med den en 1 times tid før den bliver ubehagelig kan jeg forestille mig. Og det er kun omkring kinderne den klemmer, og så er den selvfølgelig rigtig stram at tage på, men det skal den jo være!

Jeg takker for hjælpen drenge, tror jeg beholder den og håber på det bedste.

Er der nogen husråd til hvordan jeg kan gøre processen hurtigere, eller er det simpelthen bare at køre med den? smiley

Mvh Rebellen

• #6   19. maj 2015 køre med den eller gå derhjemme med den , den skal forme sig efter dit hoved , så andet tryk virker ikke

• Rebel
    Rebel Tilmeldt:
    apr 2015

#7   19. maj 2015 Tak for hjælpen smiley Jeg tager den på til aften filmen senere!

• #8   19. maj 2015 Den giver sig lidt med tide, materialet bliver slapt hen af vejen, lige som kranen du ved smiley ved ik om man presse en fodbold ind i og lad stå over natten smiley

• Niels B
    Niels B Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 2 Emner: 22 Svar: 806
    #9   19. maj 2015 Vi er mange som ejer en 1 år gammel hjelm der er lidt for stor smiley

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.714
    #10   19. maj 2015 Som flere siger - den skal presse godt om dine tykke røde kinder det første stykke tid. smiley

Her 1½ år efter jeg købte min Scorpion, har jeg stadig lidt trutmund på i den, men for SATAN hvor sidder den bare perfekt og fast på hovedet. smiley

• #11   19. maj 2015 Min nye hjelm presser også så jeg kan bide mig selv i kinderne ..

• #12   20. maj 2015 Jeg havde en for nogle år siden. Jeg tog kindpuderne ud og satte den i skruestikken et par dage... Det hjalp faktisk.
    Jeg har også haft en hvor jeg skar puden op, fjernede lidt skum og fortrød efter nogle måneder da jeg måtte købe nye fordi de, efter noget tids brug var for små...

• #13   20. maj 2015 Det er rigtigt, at hjelmen og kindpuderne giver sig, men ellers er der mulighed for at skifte kindpuderne ud med en tyndere udgave. Selv kører jeg med tykkere puder i min Shoei, for at få perfekt pasform.

Prøv at søge "Icon Alliance chin pads" på Ebay.

• #14   20. maj 2015 Der var jo også den mulighed det var kinderne der skulle justeres smiley

• #15   20. maj 2015 Måske han er trompetist, Ove smiley smiley smiley

Kommentér på:
Kindpuder presser i ny hjelm

Annonce