{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
610 visninger | Oprettet:

Svindler {{forumTopicSubject}}

Hvis nogle af jer i forbindelse med søgning på motorcykler i udlandet får kontakt til én med emailadressen ramiro_flores42@yahoo.com så må jeg lige advare om at han er en svindler. Han har en "look alike" mail fra DHL med bekræftelsen på at motorcyklen er afsendt.

Den måde jeg spottede ham på var fordi han ét sted havde lavet en tastefejl idet datoen var 200.09.2006. Så jeg kontaktede DHL i dk og de bekræftede at det ikke kom fra dem. Men at den eneste måde de kunne se forskel, var som mig ved den dato, og desuden kunne de se i deres informations system, at der ikke var afsendt en mail til mig, selvom afsenderadressen passede...

So be aware!

Mvh Jacob

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Svindler
  • #1   21. sep 2006 Lyder som om du var pænt tæt på at miste nogle kroner der hva?

• #2   21. sep 2006 Mht. den slags handler er det best at få fragtnr. og SELV tjekke via fragtfirmaets hjemmeside (track&trace).

Dog kan jo aldrig være helt sikker på at det han så har sendt rent faktisk er det du forestillede dig smiley
    Lidt surt at betale 50.000,- for en kasse sten f.eks.

• #3   21. sep 2006 Hvor tæt jeg var kan diskuteres. Men jeg troede ham, for hans alibi holdt langt af vejen, og jeg tror også han havde cyklen, for han viste mig præcis de billeder jeg spurgte efter. fx reg attest sammen med cyklen osv. Men det var advanceret da jeg modtog en mail der var adresseret fra DHL, med deres mail adresse som afsender og et design der lignede på en prik.

Jeg ville self ikke overføre noget uden at kunne spore forsendelsen. Og i det tilfælde at den er afsendt, kunne man jo i princippet vente med at betale til man selv havde beset den. Det var hvad jeg havde til hensigt!

Ville bare lige advare, for han er virkelig gennemført! No shit!

Mvh Jacob.

Kommentér på:
Svindler

Annonce