{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.461 visninger | Oprettet:

Ja man bliver klogere hver dag! (syn af mc) {{forumTopicSubject}}

Jaaaaa... nu har jeg efterhånden fået synet en god håndfuld motorcykler, og mener da efterhånden at have nogenlunde styr på reglerne. Der er noget med en refleks bag på, bremser som skal holde nogle mål, slør er vi ikke så gode venner med og div. lys skal virke. Jou jou, den er til at have med at gøre!

Nå...jeg har så været til syn med min VT 600 idag smiley smiley

BETINGET GODKENDT! smiley Så det er jo i princippet godt nok. Hah, men jeg trækker nu alligevel en smule på smilebåndet, over den fejl jeg er kommet hjem med.

Ja den røde refleks bag på mangler - det var jeg godt klar over, jeg har trods alt selv lavet nummerpladeholderen.

Nej det jeg studser over er denne sætning ''kølerfigur udformning til fare'' - jeps kølerfigur!

I dette tilfælde er der så tale om den Highway hawk ørn, som en eller anden før mig har monteret på forskærmen - en dødsensfarlig dræber ørn!!! Om der reelt set er tale om en ''kølerfigur'' kan vel godt diskuteres, men farlig det er den.

Nå jeg fik den igennem syn hvis jeg ellers lovede at kører hjem og pille ørnen af...farlig, meget farlig! smiley smiley smiley

Nuvel det er da sikkert ikke rart at blive pløjet ned af en motorcykel med en ørn på forskærmen...meeeeeeeeen det tror jeg nu heller ikke det er, at blive pløjet ned af en motorcykel uden en ørn på forskærmen smiley

Så dette er lige en heads-up til alle jer folk, som ynder at udsmykke jeres mc'er med skinnende tingel tangel - DET ER PISSE FARLIGT!

...egentlig havde jeg tænkt mig at fjerne den ørn, da jeg syntes den er pisse grim, men nu overvejer jeg da at lade den side...bare for at være en lille rebel! smiley smiley smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ja man bliver klogere hver dag! (syn af mc)
Kommentér på:
Ja man bliver klogere hver dag! (syn af mc)

Annonce