{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.502 visninger | Oprettet:

Låne eller leje MC i weekenden? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen, er der en jer som det vil være muligt at leje en motorcykel af fredag til søndag? Eller hvor gør man sådan noget. jeg bor i København og ville skulle bruge den til en lille weekendtur til sommerhus i Korsør med kæresten bagpå....så det må gerne være noget komfortabelt smiley motorcykel-scooter er også meget velkomment! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Låne eller leje MC i weekenden?
  • #1   1. jun 2015 Jeg vil mene det er bedst at leje af et firma i stedet for en fremmed.

    http://aagesen.dk/mc/udlejning.html


  • Michael M
    Michael M Tilmeldt:
    maj 2013

    Emner: 11 Svar: 82
    #2   1. jun 2015 Ja naturlig vis kan du da låne min motorcykel en weekend...... Jeg kender dig jo ikke så det ser jeg da ingen problemer med. Sarkasme kan forekomme i denne tekst!
    Tænkt dig dog lidt om!!!!


  • #3   1. jun 2015 Ikke nemt når du ingen har Michael..hvorfor skrive så negativt? Jeg er godt klar over der er mange som dig, men jeg håber der sidder en som som er lidt mere åben af sind og måske har en eller andet motorcykel som de ikke er så sart over at låne ud (imod betaling selvfølgelig, og mine private oplysninger). Jeg var godt klar over at jeg helt sikkert ville skulle høre på nogle 'kloge mennesker' - derfor skrev jeg også leje smiley altså det skal ikke nødvendigvis være en privatperson.
    God dag


  • Esbern Snarre
    Esbern Snarre Tilmeldt:
    mar 2012

    Følgere: 3 Svar: 313
    #4   1. jun 2015 Har du fået prygl af din kone igen i dag Michael M, siden trådstarter skal have sådan en medfart?

  • Michael M
    Michael M Tilmeldt:
    maj 2013

    Emner: 11 Svar: 82
    #5   1. jun 2015 Ja jeg kan da godt se, nu når jeg har tænkt mig om, at det er mig der er helt galt på den. Der er selvfølgelig ikke noget galt i at spørge om man (som vidt fremmede person) må låne en motorcykel en weekend. Igen kan sarkasme godt forekomme.

  • Esben F
    Esben F Tilmeldt:
    sep 2011

    Emner: 17 Svar: 454
    #6   1. jun 2015 Både Aagesen og Stevens lejer ud.

    Du må gerne leje min kæreste, men min motorcykel skal fame' ikke lejes ud ??


  • Carsten H
    Carsten H Tilmeldt:
    aug 2012

    Emner: 11 Svar: 278
    #7   1. jun 2015 Hvis jeg havde en MC stående til salg og den havde gjort det længe (og i en prisklasse hvor det ikke kan gå helt galt) så ville jeg da gerne have lejet den ud i en weekend for en tusse. Det synes jeg ikke er noget "helt gak" at spørge om. Der skal selvsagt være en lejekontrakt som involverer hele købesummen hvis MC'en ikke afleveres i god behold.

  • Esbern Snarre
    Esbern Snarre Tilmeldt:
    mar 2012

    Følgere: 3 Svar: 313
    #8   1. jun 2015 # 5

    Jeg tror, vi allesammen forstår din sarkasme, uden at du ligefrem behøver at gøre opmærksom på det. Det virker bare dumt - som om du først lige selv har opdaget, at der er noget, der hedder sarkasme.

    Derudover spørger trådstarter ikke, om han må LÅNE nogens motorcykel, han spørger, om han kan LEJE en. Der er lidt forskel, synes du ikke?

    Sidst men ikke mindst spørger trådstarter pænt, og du svarer grimt. Det er uhøfligt og får DIG til at virke som en klovn, ikke trådstarter - og det er uanset, hvor meget "sarkasme" du hælder ud over dine indlæg.


  • #9   1. jun 2015 @Carsten, jeg havde faktisk lidt samme tanke....jeg er sådan set også på udkig efter at købe MC igen, så jeg kunne være en potentiel køber.
    Er glad for der stadig er fornuft og forståelse tilstede smiley


  • #10   1. jun 2015 Esben jeg har det så lige omvendt! smiley

  • Michael M
    Michael M Tilmeldt:
    maj 2013

    Emner: 11 Svar: 82
    #11   1. jun 2015 Jeg tror bare vi skal stoppe, og så håbe at Nicolaj M kan "Låne eller leje MC i weekenden?"

  • Jørgen K
    Jørgen K Tilmeldt:
    jun 2015

    Følger: 1 Svar: 1
    #12   1. jun 2015 Har haft en dårlig oplevelse ved at leje af en privat før. Firmaer har et omdømme at opretholde, så de vil som udgangspunkt ikke snyde dig. I hvert fald ikke, hvis du vælger dem, som du ved er reelle.. smiley

  • #13   1. jun 2015 Vær opmærksom på, at en alm. ansvars- og kaskoforsikring ikke dækker, hvis motorcyklen lejes ud.

  • #14   1. jun 2015 Jeg må alligevel ikke køre, så min måtte du gerne låne/leje, hvis den ikke lige stod i den forkerte del af landet...

    Det er jo bare en MC ikk..:-)


  • #15   1. jun 2015 Michael M........ Hvornår er du blevet i flertal ?

  • #16   1. jun 2015 Tak for de mange gode svar smiley

  • #17   2. jun 2015 Michael M, en god tommelfingerregel når man færdes på et forum er, at hvis ingen bliver glade for de input man kommer med, så lader man bare tasterne være. Hav en opmuntrende dag smiley

    Til trådstarter, det kan godt være det koster lidt mere, men jeg vil anbefale at leje gennem et firma. For skulle der ske en skade på en privat cykel, også selvom man er enige om erstatningen, så vil i begge to stå tilbage med en træls oplevelse og det vil sandsynligvis blive noget dyrere for dig at erstatte en privat.


Kommentér på:
Låne eller leje MC i weekenden?

Annonce