Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• VVS installatør 1.800 kr.
  • Lampe rep 650 kr.
  • Klipning af hæk 1.700 kr.
  • Eletriker 1.500 kr.
  • Udskiftning af dele på cykel 600 kr.
  • Rengøring 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Piaggio skipper?
  • #1   23. sep 2006 Hvis jeg ejede sådan en som var til et transport middel til og fra arbejde så ville jeg da have den til at sige mindst muligt... Da også mest behagligt at køre på en mest muligt lydløs maxi scooter...

Ellers gør som de hårde knallert drenge! skru udst. løs så får du mere lyd og meget højere topfart!!!

Men hvis du virkelig vil have det filter på så tager du org. filter af og måler diameteren på karburatoren og køber et filter med samme tilspændings diameter.

scooter-city i kbh sælger dele til skipper så de kan nok skaffe dyser.

• #2   23. sep 2006 scrallar [ Værløse ]
    der er lige en forskel jeg tro ikke du får rat meget højer top fart ved det du skrive.... da det r en mc .

• #3   24. sep 2006 For at få højere topfart, er du nød til at ændre på gearingen ved baghjulet, da en Skipper er ret lavt gearet i forvejen. Men med en lang gearing og en Malossi 172cc cylinder er 125-130 km/t inden for rækkevidde. Og en Malossi 172 "siger" en del mere end originale cylinder

• #4   24. sep 2006 jeg vil ikke tune den bare ha lidt mer lyd ved hjelp at et power filter

• #5   24. sep 2006 Søren [Skive] G: Du tror ikke det var for sjovt ment? Håber da ikke du går og skruer din udst. løs får at få mere lyd!

Men hvis det havde været en knallert tror du så selv at topfarten havde været højere hvis man skruede udst. løs? For det har jeg da godt nok aldrig oplevet før smiley

Og ved ikke om du kan kalde det en "mc" Godt nok står det på registrerings atesten! men jeg vil nu hellere kalde det en stor scooter da det er en 2takts motor der sidder på.

Kommentér på:
Piaggio skipper?

Annonce