858 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

øv-øv påkørt bagfra øv-øv påkørt bagfra

Øv, var så uheldig at blive påkørt i går formiddag bagfra af en uopmærkom kvindelig bilist. Men der skete ikke noget med mig, og vifferen blev skadet ved bagsærm er knækket, nr.plade bøjet og skrammet, fodhviler med beslaget der holder udstødningen er bøjet, udstødningen bøjet og skrammet..
Har fået noteret alle navne og adresser også på nogle vidner og vi lader forsikringen ordne tingene..
Skal have vifferen på værksted og have den chekket for flere skader...
Pis osse!! Håber ikke min mc sæson er slut for i år....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Utæt rørsamling 1.000 kr.
  • TV+tv bord og nogen hylder 700 kr.
  • Montering af induktionskogeplade 700 kr.
  • Fix a shelf 300 kr.
  • Opsætning af rullegardiner, 2 stk, og flytning af et rullegardin 800 kr.
  • Skiftet batteri på min Ford Fiesta fra 2013 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  øv-øv påkørt bagfra
  • #1   24. sep 2006 Surt Jørgen... og ekstra surt når vejeret er så fint i disse dage. Godt det ikke var en af dem, der stikker halen mellem benene og forsøge at stikke af, for så senere at påstå at de slet ikke var opmærksom på, at have været involveret i et uheld !!!
    Behøver vel næppe at sige "Godt du ikke selv kom til skade".
    Her nabolaget har vi også en af de her to sporede rundkørsler, og jeg har selv haft besøg af en bilist, for hvem reglen om at forlade rundkørslen når man kører i yderste spor ikke gjaldt, ej heller på trods af den ekstra bredt, fuldt optrukken spærre linje ... do. Heldigvis var det kun mit dæk han havde kontakt med. Alligevel lidt chokerende, for havde han været 50 cm længere fremme, var mit ben kommet i klemme mellem cykel og hans kofanger og det havde nok ikke været sjovt.

• #2   24. sep 2006 Kvinder og teknik er lige som høns i trafik he he

• #3   24. sep 2006 hehe, helt enig med Mads M smiley

Men det er da godt at der ikke er sket andet!

• #4   24. sep 2006 Mads: Statistikkerne siger altså noget andet - de siger, at det er "mads'er" fra 18-25 der kommer galt afsted som høns i trafikken smiley fik du styr på et termometer?

Jørgen: Det er pissesurt, men lad os da glæde os over, at du ikke kom til skade, og at bilisten vare reel nok til at samarbejde. Herefter er det jo bare forsikring smiley

• #5   24. sep 2006 ja Ja bestiller det fra louis.de har fået min søster til at hjælpe mig med det tysk he he

• #6   24. sep 2006 kender det ALT for godt, godt du fik fat i hende!!! så heldig var jeg sgu ikke

• #7   24. sep 2006 surt show Jørgen, men godt at der ikke skete noget med dig.

Håber at det ikke kommer til at koste dig i højere præmie, selvrisiko etc.

• #8   24. sep 2006 Hm.......Hvordan kan det i det hele taget lade sig gørre at blive påkørt BAGFRA af en bil...;-)

• #9   24. sep 2006 peter S eks. du holder i et kryds for rødt lys smiley

sur jørgen men det er da bare at håbe på at værkstedet er hurtig så du hurtigt kan komme ud at køre igen...

• #10   24. sep 2006 peter S - hehe det er nemt nok, lykkedes også for mig for ca 5 år siden.

Hold for rødt i højre bane, MC'en holdt foran mig. Jeg kiggede på en køn dame der holdt i en anden bil i venstre bane... Da den kønne væsen trillede for grønt lys, satte jeg i gang mens jeg stadig savlede over hende, men lagde ikke mærke til at MC'en fik motorstop (eller sådan noget) Så han fik da også en lille skub i bagenden.

Heldigvis skete der heller ikke noget med MC'isten og jeg har lært at man ikke skal kigge på damer når man kører smiley

• #11   24. sep 2006 Skete også for mig for et par år siden... På Vfr´en magen til Jørgens. Jeg måtte dog lige ned og hvile mig selv og mc´en på højre side... Jeg holdt i et T-kryds i Holland (højrevigepligt) og ventede på en cyklist, som en ca 70 årig Hollænder ikke mente at han behøvede at holde for. Bilens front kom ind under min venstre sidetaske så jeg lige blev smidt af. Iøvrig ikke nemt at få udvekslet papirer med en der ikke kan andet end hollandsk...

Kommentér på:
øv-øv påkørt bagfra

Annonce