1.573 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

Søren S
Søren S
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8

Veteran forsikring. Veteran forsikring.

Er det virkelig ikke muligt at tegne en veteran forsikring uden at jeg skal have et brugskøretøj(som i bil) og køre under meget strenge krav.?

Har snakket med Runa da de ikke stiller krav til brugskøretøj, men til gengæld kan jeg ikke engang køre en tur til familien da det ikke er hobby kørsel, men nærmere transport fra A til B.

Alm. Brand var meget rimelige angående hvad jeg måtte bruge den til, men til gengæld kræver de et brugskøretøj.

Jeg er 22 år og studerende og har altså ikke alverdens mønter i pungen. Jeg synes det er urimeligt at skulle betale normal kasko på mc'en da det bliver meget dyrt for mig. Det drejer sig om at forsikre en Moto Guzzi 850 le mans 2 fra 79 smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Veteran forsikring.
  • #1   3. jun 2015 Du skal have et andet køretøj "til hverdagsbrug" men det kunne vel også være en MC - uden at jeg er 100% sikker, men kan ikke se hvorfor det ikke var nok. Så finder du dig en billig kineser eller lignende, kan godt lade sig gøre for 1500kr er det nok den billigste måde at gøre det på

• #2   3. jun 2015 Har ikke selv prøvet, men https://www.forsikringsportalen.dk/veteranbilforsikring/

Det kan sgu da ikke passe du ikke må køre til familien !?