Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Brændekløvning 4.000 kr.
  • Hjælp til installation af LG smart tv og tv-streamer 800 kr.
  • Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Reparation af Weber gasgrill 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sovepose fra Jysk?
  • #1   4. jun 2015 jeg ville ikke nøjes..

• #2   4. jun 2015 Den er fin til at sove i om sommer på en lun aften og med tøj på..

• #3   4. jun 2015 Hmm...ok. Hader at sove med tøj på. Lader til, at jeg må i Spejdersport eller North Face og kigge.

• #4   4. jun 2015 Det kan du nu ellers sagens. Jeg har 5 soveposer, lige fra forgængeren til den du linker til, og over en ajungilak til en Carinthia Defence vintersovepose. Men lad være med at forvente den er varm at sove i under 8-10 graders varme. Den største forskel på dyre og billigere soveposer er i min optik vægten. Men denne vejer 2.2 kg, hvor en kvalitets pose på omkring 2 kg virkelig kan holde dig varm til væsentlig lavere temp. (Er ofte ude og sove i naturen, og gerne i en af mine DD Hængekøjer, så har i alt beskedenhed en del erfaringer med ovepose)
    Og vedr. at sove i tøj, dont go there, det er pisse koldt nå du så skal ud af posen. Køb heller et sæt tyndt uldundertøj og sov i det, samt TØRRE (skift dem) strømper!!
    Go for it !! - God tur smiley

• #5   4. jun 2015 Ja, hvis du sover i tøj er det meget svært at få varmet posen op.

Som Lars skriver, så kan du sagtens bruge den pose i dansk forår/sommer hvor ikke nat-temperaturerne er for lave. Den er dog tilsyneladende tung som en i H.....

• #6   4. jun 2015 Når jeg skriver tøj, så mener jeg egentlig noget behagelig tøj du kan sove i. Jeg har selv sovet i sådan en i maj måned hvor temp. stadig var kolde om aften. Godt nok i en sejlbåd, men går ud fra du sover i telt som efter min mening ville være samme temp. om natten som i min sejlbåd. Det var lidt kold, men ikke sådan at jeg lå og fryser. Igen..Dette var i maj måned.. Hvis du vil bruge den om sommer hvor der er lunt om natten, så er den fint. Bare min mening.

• #7   4. jun 2015 har en sovepose magen til den du linker til. Den blev brugt for første gang 21-24 maj i år. Kunne uden problemer holde varmen i posen/teltet. Lokation var omkring Bramming v/esbjerg, hvor nattetemp var omkring 4-6 grader.
    Har tidligere haft en ajungilak, der dog faldt for aldersgrænsen på 25 år. Jeg frøs i den d. 4.5 maj.....
    den kan sagtens være bag på mc

• #9   4. jun 2015 Carinthia Defence er ihvertfald rigtigt lækre. Sov i en her i Marts i et køligt F16 shelter og der var den ihvertfald rigeligt fint til at holde mig varm

• #10   4. jun 2015 Jeg fulgte de råd der kom her på galleri, da jeg for et par år siden skulle have ny hylster... Prisen er glemt første gang man kravler i den smiley Tænk alle de lelendige soveposer jeg skulle fryse/sove elendig i inden nærigheden blev sat på pause smiley

Man får komfort for pengene. NO Doubt smiley

• #11   4. jun 2015 ja, det er da super lækkert med en fed dun pose, men skal den bruges en gang om året er det nok let overkill - på den anden side skal man jo aldrig gå ned på grej.

• #12   4. jun 2015 køb den, man kan købe altid en lagenpose man kan stoppe i hvis soveposen er for kold. Når det så bliver rigtig sommer, så kan man jo nøjes med at sove med lagenposen.
    Lagenposen fylder næsten det samme som et solbrillehylster. Den er pengene værd.

• #13   5. jun 2015 Den er sgu da fin, ellers må du hive i banditten indtil du får varmen!

• #14   5. jun 2015 Jeg har andre til at hive i banditten for mig?? Det blev til en Ajungilak Alpine UL 3-sæsoners fra Spejdersport. Den fylder edermame ikke ret meget ?

• #15   5. jun 2015 Det er dæleme også en fin pose til prisen. Den bliver du glad for smiley

Kommentér på:
Sovepose fra Jysk?

Annonce