{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Have arbejde 1.450 kr.
  • Skift af fuge i brusekabine 1.400 kr.
  • Montering af spejl på væggen 600 kr.
  • Elektriker tilslutning af kogeplade 680 kr.
  • Vaskemaskine & tørretumbler opsætning 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mand slået med hammer efter fund af stjålen motorcykel
  • #2   8. jun 2015 Fandme også for dårligt man ikke kan få lov til at beholde noget man lige har stjålet

• #3   8. jun 2015 Sgu sindssygt!

• #4   8. jun 2015 Kan ikke komme bag på mig når det er i københavns nordvest kvater, de aber har ikke en skid respekt for nogen eller noget...

• #5   8. jun 2015 Brønshøj har ikke noget med Københavns Nordvest Kvarter at gøre smiley men der er jo aber over det hele, også i Sorø, som ikke respektere andres ting smiley

Bellahøj, Brønshøj og Husum høre under et

• #7   8. jun 2015 Denny, Frederikssundsvej starter ved Nørrebros station, og jo Brønshøj bliver betegnet som Nordvest for København, det er sjovt at alle tråde du deltager i skal du lige smide nogle kommetarer som får tråden til at glide ud af kontekst... hvor bidrager du med noget konstruktivt og positivt til MCG ? eller er du typen der kun finde ud af at blande sig negativt i alt og dermed få den omkærksomhed du mener du aldrig har fået nogen steder ?

• #8   8. jun 2015 Muligt at det bliver betegnet som nordvest, men det er jo ikke det samme. nordvest stopper ved Borups Alle, ved Bellahøjbadet. prøver kun at fortælle dig at du tager fejl ikke andet, så his dig lidt ned kære ven smiley og find kammertonen frem

• #9   8. jun 2015 Må jeg have lov til at gætte på at tyvene/voldsmændene er nogle der slet ikke skulle have været i landet?! Der står godt nok ingen beskrivelse af dem i artiklen...
    Lyder som en gammel mand når jeg siger sådan her, men - den slags hørte man fandeme ikke om da jeg var ung!! Men der er sket meget på kort tid.

• #10   8. jun 2015 Allan

Det tro jeg de fleste tænker, men kun de få der tør skrive det

• #12   8. jun 2015 #9 Når man for længst er holdt op med at skrive "af anden herkomst end dansk" er det fordi at der ikke er nogen grund til det!! Det ved alle jo godt, ingen grund til at skrive det indlysende, vi skal jo spare, også på ordene smiley

• #13   8. jun 2015 Bare vendt det bliver meget meget værre endnu... smiley

• #15   8. jun 2015 giv dem samme tur og lidt til! simpelthen har de fortjent en røvtur hen ad asfalten i en snor efter motorcyklen... svineri siger jeg bare!

• #16   8. jun 2015 Tænk at man skal være 6 mand med våben om to mand...
    De latterlige små aber er ikke en skid uden våben eller alene mand mod mand...

• #17   8. jun 2015 De er og bliver nogle forbandet kujoner og svagpisserer

• #18   8. jun 2015 Jeg har i mange år syntes det var lidt noget pjat at vi ikke havde nemmere tilgang til håndvåben og våben generelt, men efterhånden begynder det at give god mening med den udvikling samfundet befinder sig i....

• #19   8. jun 2015 " Speak softly and carry a big stick " - Teddy Roosevelt

• #20   8. jun 2015 #18 En af mine andre hobbyer er tilfældigvis håndvåben smiley

• #22   8. jun 2015 DF!!

• #24   8. jun 2015 DF= Danmark Friforfejehundederstjælerdinmcogstikkerdigmedkniv smiley

Jeg stemmer IKKE på DF selvom at det er fristende, men joken er da god smiley

• #26   8. jun 2015 En alt for blød linje over for krimminælle i årevis har skabt den respektløse holdning til samfundet og den værdier, derfor stemmer jeg DF, ud af EU og stram op på retssikkerheden...

• #27   8. jun 2015 lige meget... ja men langt de fleste er fra udlandet..

• #29   8. jun 2015 hvad med bare ikke at lukke så mange ind så det såkaldte "globalisering" ikke bliver aktuelt

• #31   8. jun 2015 UD

• #32   8. jun 2015 Tilbage til muslimistan med ham!

• Simon S
    Simon S Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Svar: 2
    #33   8. jun 2015 Ja, vi burde bytte vores Muslimere for flygtninge der er i væsentlig mere nød.

• #34   8. jun 2015 #28 hvad fan snakker du om ? der bor en hær af gurkere i Sorø, kriminaliteten steg pludeselig 100% da der flyttede 200 af dem til byen, meget mystisk sammenhængen, det kan da umuligt passe sammen.

• #35   9. jun 2015 #26

Hørt! jeg stemmer også DF, og har gjort det siden de kom ind i folketinget. men jeg håber fandeme at de får held til at lukke grænserne også!! så de ikke bare vælter ind i vores land som det passer dem. også vi har styr på dem og kan afvise dem vi ikke gider se på!

• #37   9. jun 2015 ok ja oktan jeg ser ironien smiley ja det er kammet helt over, stribevis af indbrud og butikstyverier er skyllet ind over byen, og politiet ser man faktisk aldrig, kun når de laver fart kontrol på indfaldsvejene smiley

• #39   9. jun 2015 Jeg syntes faktisk at Danskerene bliver røvpulet groft, ikke nok med at skatte trykkets tunge åg hviler solidt på vores skuldre så skal vi også slæbes gennem helveds forgård af afgifter, alt imens politiets fodtudser trues af deres chefer med fyring, hvis de ikke langer bøder ud til gud og hver mand for bagateller, så deres smæk fede bonus bliver reddet, opfundet af levebrøds politikkere, der med falske smil, lover de selv samme Danskere som de lige har røvpulet, fantasi visioner om et bedre liv. Bag kulissen oversvømmes Danmark af indvandrere fra lande der stadig lever i 1500 tallet, og som ser Danmark som et sted hvor man kan suge sig fast på en utømmelig pengekasse som en blodigle, alt imens er det eneste politikkerne siger til det, "så må i arbejde mere og betale mere i skat, vi skal jo hjælpe de stakkels mennesker, og vi skal jo også have en lønforhøjelse samt tidligere på pension end jer" Danskerne er pivet og forkælet, tag jer sammen...

• #40   9. jun 2015 Jeg synes danskerne har følt sig som ofre siden perserne og tyrkerne kom til landet og "fik alt for meget og havde det alt for let" mens de fyldte der hvor de ikke havde fyldt før og langt fra alle sammen lignede nogen der havde behov for hjælp med deres fornemme om end upassende påklædning og madkultur.

det i vil vil gøre tilstandende endnu værre.

Fremtiden er ikke det danmark vi kender. Hverken om 100 år eller om 10!

Og på menneskehedens vejne er jeg sådan set glad for det.
    En nation vil altid være en illusion.
    Mennesker fødes alle uskyldige.
    Vi bliver kun til hvad vores verden lærer os

• #42   9. jun 2015 OU812: Hvorfor skulle man dog gøre det? Det kan da ikke være rigtigt at man skal fly fra eget land fordi at samfundet er konsekvensløst. Indfør de Amerikanske strafferammer (Rigtig livstid, dødsstraf, three-strikes reglen mm.) og fjern alt hvad der hedder fjernsyn, computere etc. fra fængslerne, så skal vi nok se en ændring i folks holdning til at begå kriminalitet i Danmark. Desuden er Sverige mange steder værre ramt end Danmark er fordi at de er mere åbne og lige så konsekvensløse. Det er vist på tide at Holger Danske vågner op.

• #43   9. jun 2015 "Indfør de Amerikanske strafferammer (Rigtig livstid, dødsstraf, three-strikes reglen mm.) og fjern alt hvad der hedder fjernsyn, computere etc. fra fængslerne, så skal vi nok se en ændring i folks holdning til at begå kriminalitet i Danmark"

Ja god ide, det går så godt i USA, de har nærmest ingen kriminalitet.. lol smiley

• #44   9. jun 2015 Mirza, nu har de jo så også en hel del flere der er faldet igennem systemet grundet deres social system - eller rettere mangel på samme. Man har ikke noget nævneværdigt net til at redde folk der går på røven lige som man har i Danmark. Det gør at folk bliver mere desperate = markant mere kriminalitet smiley
    Desuden er deres våben kontrol - eller mangel på samme - er fuldstændig kammet over...

• #45   9. jun 2015 Ang. amerikanernes adgang til våben, havde de to, der blev angrebet, hver haft et håndvåben, så er jeg meget overbevist om at udfaldet var blevet et andet.

• Benny H
    Benny H Tilmeldt:
    nov 2012

Følger: 18 Følgere: 4 Svar: 10
    #47   10. jun 2015 Jeg var ikke imod muslimer før jeg læste denne bog:
    "Erobring og besættelse" af Rolf Slot-Henriksen
    ISBN 87-91107-12-1
    Bestående af muslimske originaldokumenter der tydeliggører hvad muslimernes overordnede plan er. Nemlig at overtage vores land.

• #48   11. jun 2015 hahaha, lige netop.. vi vil alle overtage dit land Benny.. smiley

• #49   11. jun 2015 Mirza flertallet vil. smiley det er jo det jeres sharia begår på, at I skal beskytte hinanden og jeres Islamisk værdier, hvor al-qaeda og andre tereororganisationer har udvidet jeres lille sharia fra at have en kollektiv pligt, ved at give den pligt til ethvert individ. al-qaeda's manifest 1998 der lød på at det var enhver muslims pligt at dræbe amerikanere og andre vantro. og desværre er flere og flere begynd at høre på de terrorister i stedet for at kunne se fornuften og leve deres liv. smiley

• #50   11. jun 2015 #49

Det er jo fordi, de alle sammen er en flok retarderet aber, der ikke har nogle brikker at flytte rundt på! bla den spade til "salafist Adnan Avdic" vi har hørt om op til valget, og de fjolser til hizb ut tahrir. lorte hoveder!!

• #51   11. jun 2015 Casper..

Der er vel en kvart mio muslimer i Danmark, hvis flertallet ønskede Sharia i Danmark så havde tingene set helt anderledes ud end de gør i dag.. Der er få som ønsker Sharia, bl.a. Hizb-ut-Tahrir som udgør 2-3000 medlemmer og måske et par andre tusinde kriminelle ghetto drenge som ikke engang ved hvad det går ud på.. De udgør næppe et flertal..

• #52   11. jun 2015 ikke endnu... Men nu er der 30.000 flere flygtninge på vej ik? og næste år er der 100.000, man skal tænke fremad... Det præcis ligesom CO2... Vi har lige rundet 400 ppm, rekord i CO2 indhold i luften i de sidste 400.000 år man har målinger fra... man skal altid tænke fremad.
    desuden vil Shariaen aldrig en endegyldig lov i Danmark da den ikke fungerer med demokrati. Men bare det at forslaget er der giver vel muslimer håb, hvorefter de vel så vil begynde at kæmpe videre... og hvis først folk kæmper for at få sharia i Danmark, så er de jo så godt som på vej til at "overtage" Danmark som var vores mål at komme ind på. smiley

• #53   11. jun 2015 Capper, kan du ikke lige smide et link til et sted hvor det er bevist at flertallet af muslimer vil overtage vores land? Jeg har i min omgangskreds nok tæt på 50 venner og bekendte der er muslimer og ingen af dem har nogensinde gjort så meget som antegn på at ville hverken overtage eller ændre Danmark på nogen som helst måde andet end vi andre vil (lavere skatter, bedre velfærdssamfund etc.). Jeg kommer i stort set alle "samfundsniveauer" lige fra småkriminelle kontanthjælpsmodtagere til folk med 3-cifrene millionbeløb på kontoen og mine erfaringer er at det må være absolut mindretallet der ønsker Sharia-zoner, Hellig krig og død over alle vantro... Det er bare dem der vil have det der råber højest og fylder mest i medierne. At skære alle (eller "flertallet") med anden etnisk herkomst over én kam er ikke en skid bedre en hvad radikale muslimer gør når de ønsker at alle vantro skal væk... det er en generelisering der ikke hører hjemme i noget som helst samfund.

• #54   11. jun 2015 Capper.. Det er sørme spændende læsning det der, ligeså spændende som Star Wars...

• #55   11. jun 2015 Der skulle være ret mange Sharia-zoner oppe i Stokholm og andre steder i Sverige. det er sgu lidt sindsygt, hvis der er noget om snakken smiley http://avpixlat.info/2014/12/13/islamister-tar-hjalp-av-kriminella-gang-for-att-skapa-shariazoner/

• #56   11. jun 2015 tak Mirza, har også øvet mig. har ingen link, har basisviden fra gymnasium.

• #57   11. jun 2015 Hov hov Mirza! Man må ikke disse Star Wars!! Så skal du fandme se hellig krig med fanatikere, lyssværd og dødsstjerner! (Star Trek er okay at disse dog)

Denny, der har der også været (ved ikke om der er det mere) her i Danmark og det er selvfølgelig et stort problem der slås hårdt ned på. Hvis man ikke ønsker Dansk lov og ret, danske retningslinjer og dansk samfund når man er i Danmark, så er der en frihed som man skal være velkommen til at benytte - og det er at skride ad helvedes til.

Capper, jeg er ked af at sige det, men din basisviden fra Gymnasiet virker som om at den mangler noget realitetssans og er påduttet af en knap så kildekritisk lære i så fald.

• #58   11. jun 2015 Hehe Flex smiley

• #59   11. jun 2015 Shariazoner ? Altså, lad os lige slå fast: Jeg er ikke en skid bange for de der shariapatruljer, til gengæld skal de være skidebange for mig !
    De Grå skal man ikke pisse på.

Kommentér på:
Mand slået med hammer efter fund af stjålen motorcykel

Annonce