1.398 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Simon
Simon
Emner: 5 Svar: 103

BISPEHAVEN Århus - Stjålet hvid sportsmotorcykel. BISPEHAVEN Århus - Stjålet hvid sportsmotorcykel.

Hej MCGalleri.

Stjålet hvid sportmotorcykel spottet i Bispehaven (Århus)

Jeg har for ca. 30 min siden (kl2130) spottet en hvidlakeret sportsmotorcykel af nyere årgang.
Den kom i høj fart, uden nummerplade, og med en ung indvandrer uden hjelm som chauffør.
Jeg nåede desværre ikke, at se præcist hvilken MC det drejer sig som, da jeg havde travlt med at undvige den i et lyskryds, hvor den kørte ud foran mig.

Motorcyklen er kunne godt ligne en hvidlakeret r6 fra omkring 2000, men det er kun et skud.

Kendetegn. Hvidlakeret fuldkåbe. blank metalfarvet udstødning. Uoriginalt nummerpladebeslag i aluminiumfarve.

Politiet er kontaktet.

Håber at dette opslag kan hjælpe en ulykkelig ejer med at få sin motorcykel igen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 480 kr.
  • Forhave og baghave 1.100 kr.
  • Vvs til installation af opvaskemaskine 800 kr.
  • Diverse håndværksopgaver 2.200 kr.
  • Køb og udskiftning af batteri på bil 1.100 kr.
  • Fjern asbest tag 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BISPEHAVEN Århus - Stjålet hvid sportsmotorcykel.
  • #1   11. jun 2015 god stil du skriver her om det

forpulet lorte tyve møj svin .

men du skulle da ikke have undviget ham, den nar .

• #2   11. jun 2015 JA...! Hvad ligner det at undvige når det er sådan en der kommer?

Eller.. Det var måske ikke det du mente, Busa smiley

• #3   11. jun 2015 jo netop .

mvh

• Simon
    Simon Tilmeldt:
    apr 2014

Emner: 5 Svar: 103
    #4   11. jun 2015 Jeg kørte også på motorcykel.

Jeg fik nævnt for Politiet, at det efterhånden er et kæmpe problem i Århus med de motorcykler. Hvilket de gav mig ret i. Politiet kunne fortælle, at de har jagtet stjålne motorcykler i Århus i stor stil det sidste stykke tid. Og i følge den meget venlige politimand som jeg talte med, så havde de fanget 3 stk i går.

• #5   11. jun 2015 fame godt, de prøver at få sat en stopper for det svineri .

mvh

• #6   11. jun 2015 Hold nu op..., De arme stakler kan jo ikke få råd til en mc på de offentlige ydelser de får, så et eller andet må de jo gøre..
    (Sarkasme kan forekomme)

• #7   11. jun 2015 Jeg tager ud og kører rundt i 8200 8210 nu

• #8   11. jun 2015 har kørt rundt og ledt sammen med min ven efter hans stjålne hyosung rx 125 sm motard de sidste par dage, og vi har da set den flere gange, så sent som i dag. Han sad bagpå men nåede desværre ikke at tage det medbragte bat frem smiley bare vi nærmer os bispehaven og gellerup er der scootere og biler der forsøger at køre os ned! Det er efterhånden en syg verden vi lever i. Det er jo for fanden lovløst område derude på de kanter. Fatter ærlig talt ikke at det kan blive ved med at stå på!!!

• #9   11. jun 2015 Send militæret ind og bomb hele lortet...

• #10   12. jun 2015 Jep, kørte også lige igennem bispehaven og Frydenlund. Var ved at blive kørt ned 1 gang, og der var 4 forskellige biler der standsede op og kigge meget interesseret på min MCscooter.. Come on mand, kan de ikke få sig et liv!
    Jeg turde næsten ikke engang at køre ind og tank.

• #11   12. jun 2015 stem DF smiley

• #12   12. jun 2015 Syntes oftest at det er ældre cykler man ser blive stjålet. Er der noget hold i det..? Tænker om man kan føle sig mere sikker hvis man har startspærre på sin cykel.? Som man jo ofte ser på nyere cykler bla min egen.

• #13   12. jun 2015 Martin: Ja du sikre dig mod drenge der skal ug od kører nu og her. Startspærre er nok mere noget med varevogn og så væk.

• Ebbe T
    Ebbe T Tilmeldt:
    apr 2013

Følgere: 3 Emner: 4 Svar: 361
    #14   18. jun 2015 Nu lukker Netto i den kriminalitetshærgede getto Bispehaven:

http://ekstrabladet.dk/112/netto-butik-tvunget-til-at-lukke-bukker-under-for-tyveri/5613099

• #15   8. jul 2015 Nu skyder jeg bare lige nogle gode distinationer ud!

Frydenlund, Næringen, Nyringen, Jellebakkeskolen, Trillegården, Bispehaven, Gellerup generelt, Ryhaven, Veriparken.

Vi ser dagligt mange scootere/motorcykler uden nummerplader, lys, hjelme osv. på cykelstien.

Den sti som går lige ved vejlbytoften er voldsomt plaget af deres hensynlyse kørsel. De kører der somregel hver dag i tidsrummet 16-22.

Jeg vil ønske at man kunne lave en gruppe specielt til de "eftersøgning" i de her områder.

Til jer der bor omkring vejlby-risskov, så ser jeg ofte deres færden her.

profilbillede
  • #17   9. jul 2015 Hvilken idiot på det billede....."nu er det motorcykler igen nu bilkørekortet er væk" tror han mon at man kun mister kørekortet til den ene kategori eller at man ikke behøver kørekort/førerbevis til mc.

Klaphat

Kommentér på:
BISPEHAVEN Århus - Stjålet hvid sportsmotorcykel.

Annonce