Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.
  • Hang up 4 lights 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MP Motorcykler i Odense
  • #1   24. jun 2015 Prøv at søge i forum og trustpilot. Der er mange skidt ting om dem. Jeg har købt der en gang og gør det ikke igen.

• #2   24. jun 2015 Jeg har handlet der og min bror har også handler der og der har ikke været nogen problemer med dem, vi har altid fået en super behandling hvis der var problemer.
    Personlig ville jeg ikke have noget imod at handle der igen

• #3   24. jun 2015 Har kun fået kanon service der fra.

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
    #4   24. jun 2015 Ro på Rasmus N.......

MP har været i branchen i mange mange mange år, og det er jo nok fordi de generelt er en god forhandler og har en fair service. Ingen er fejlfrie - heller MP - så selvfølgelig vil der være brok og sure kunder undervejs, hvor man ikke lige har fået afstemt ens forventninger. Der er 6 anmeldelser på Trustpilot (ikke alle er negative) - og med respekt for Trustpilot (eller mangel på samme), så er der nok rigtig mange, som er yderst tilfreds med MP....dem finder man - sjovt nok - ikke på Trustpilot.....

Og nej, jeg har aldrig købt eller handlet MC hos dem.... men har fra tid til anden handlet udstyr og dele i butikken. Har altid fået en god service - og fin behandling.

• #5   24. jun 2015 Jeg købte min tidligere Honda hos MP. Vi lavede nogle aftaler og jeg syntes ikke at jeg blev helt tilfreds.

Aftalen var at når jeg kom efter den, skulle den have fået ny udstødning sat på, PC installeret, åbent luftfilter, være custom mappet (de havde jo rullefelt som de sagde) og så scottoiler monteret.

Udstødningen var sat på ligesom en PC var det, Scottoilen hang og dinglede løst da jeg nåede tibage til Aarhus og der kom blå stikflamme ud af udstødningen da den jo selvfølgelig ikke var costum mappet. Fik ikke rigtig noget ud af at brokke mig. Da jeg så tog cyklen ud til Finn (? - Ham udenfor Aarhus som rent faktisk kører motorcykler ordentligt ind) da sagde han at PC'en de havde sat på var en outdated en.

Da jeg brokkede mig over PC'en, sagde de at jeg skulle tage fat i distributøren og de kunne ikke forstå at han havde sendt dem en som var outdated. Jeg fortalte dem at jeg naturligvis ikke skulle ligge og bøvle med nogen distributør, og at det jo desuden var dem som havde sat den på! På dette punkt endte de med at give sig. Jeg er ikke sikker, men mener at de sendte mig 1000 kr. retur.

• #7   24. jun 2015 GTR er skam helt rolig. Jeg skriver min mening/oplevelse og fakta er at der er noget dårlig omtale der florerer om dem.

• #8   24. jun 2015 Jeg ville finde en anden forhandler de har absolut ikke imponeret mig med deres service eller mangel på samme.

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#9   24. jun 2015 Rasmus N: Fair nok.....der er helt sikkert dårlig omtale - nogle få stykker på Trustpilot og ligeledes nogle i denne tråd. Min pointe er blot den, at vi skal passe på med at lege "folkedomstol" på disse fora, idet du, jeg og alle andre reelt kan skrive lige det som passer os- altså subjektiv skrivning hvor egne følelser og tanker kommer i spil. Konsekvensen ved ikke-objektiv orientering er, at dette kan få katastrofale følger for den erhvervsdrivende - specielt hvis der er tale om ammestuehistorier eller ganske få "ikke tilfredse kunder" ud af *mange* som er tilfreds. Der er bunkevis af eksempler på dette...tag bare Jensens' sagen smiley

Fakta er, at mange (eller alle) MC forhandlere kan få klistret dårlige sager på sig, hvis kunden og forhandleren ikke har været på bølgelængde - uagtet om det er forhandleren eller kunden som har delvist- eller mest ret!

Og du og jeg skriver "uden ansvar" i dette fora - og nogen læser det som vidnesbyrd og den eneste sandhed. Det er farligt.

• #10   24. jun 2015 Nævn én, bare én mc-forhandler i DK, hvor der ikke florere ''dårlig omtale'' i en eller anden form... Tror det bliver svært, i hvert fald når vi snakker salg af brugte maskiner.

Dem jeg kender som har handlet med MP har kun været tilfedse.

• #12   25. jun 2015 Har fået mere end bare almindelig god service der og de har gået lige det længere, end jeg havde regnet med, med hensyn til hjælp og spørgsmål og de har været hurtige og dygtige på værkstedet og gjord deres arbejde perfekt. Kan virkeligt anbefale dem og vil fortsætte med at handle der.

Det er så min oplevelse af dem.

• #13   26. jun 2015 Takker for input. Bliver spændende om jeg får handlet ny knallert hos MPMC

• #15   25. nov 2017 En lidt blandet fornøjelse. Mc'en havde et par småfejl som skulle udbedres. Bagbremsen hang, og den kørte ujævnt ved motorvejs hastighed. De havde den 2 gange for at fikse det, men kunne ikke klare opgaven. Tvivler på at de i det hele taget kiggede på den. Det viste sig at være benzinpumpen som var var at stå af, som er et meget kendt problem på min model, og andre som bruger den model pumpe. Bagbremsen skulle have ny kaliber. Fandt selv fejlene, og fiksede det selv. Selve butikken er fin i min verden, men deres værksted er ikke et sted jeg vil indlevere min cykel.

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#17   27. nov 2017 #15 Hvilken MC taler vi om? Det lyder til at du selv er ekspert, så hvorfor spilde din tid hos MP, hvis du selv kan? smiley

• #18   27. nov 2017 K1600, Ideen var jo nok netop, at han ikke ville spilde sin egen tid på det når nu butikken var forpligtet til at lave det for ham.

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#19   28. nov 2017 #18 Jonas F: Mit svar/spørgsmål går til #15, hvor der reelt ikke står andet, end at han er utilfreds. Derfor mit spørgsmål - hvilken MC taler vi om? Og hvorfor sende den ud til MP, hvis han selv er ekspert og kan fikse det selv? (men, tak for dit svar, det var bare ikke DIG jeg havde håbet at få svar fra) smiley

• #20   1. dec 2017 Man sender den vel på værksted - der hvor man har købt den - for at de, så køber ikke har yderligere udgifter til det, udbedrer de fejl, som forhandleren er forpligtet til at udbedre jfr. den købsaftale, der måtte være smiley

• #21   13. jan 2018 #17
    HM Det er en Honda xl1000 som jeg købte hos MP. Og når man køber hos forhandler, køber man også garanti.. Hvorfor skulle jeg selv rode med det, og bruge tid og penge på det, når det er forhandlerens ansvar at den mc de sælger er i orden. Det var den ikke. De formåede bare ikke at lave den. Derfor skriver jeg at jeg ikke tror de har kigget på den. Jeg var ovre med den til dem 2 gange, uden de problemerne løst. I min verden virkede værkstedet uprofessionelt..

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#22   13. jan 2018 Hvem siger det? Altså at du køber garanti? Hverken jeg eller andre kender noget som helst til den gearing hvormed du har købt din MC - forhandler eller ej.... og din model kan være 10-20 år gammel! Nok om det, hvis du havde fået lovning - papir eller ej - på at de udbedrer alle fejl og fikser eventuelle ting, tja, så skal de jo gøre det! MP bryster sig jo med at være aut. Honda såvel (ikke mere) BMW forhandler - de tilhører én af de ældste forhandlere vi har herhjemme......så helt ringe kan det vel ikke være? Uheldig? Bristet dialog i aftalen?

Igen, hvorfor har du ikke dialogen med MP? Det er jo DEM og DIG som har en bristet forventning (nok mest dig), så hvorfor spilde din tid her på MCG? Måske er udfordringen, at du ikke har fået lavet nogle aftaler - at du har købt engros - "as is" osv. osv. ? Du beder forsamlingen (mere eller mindre) om at tage parti.....fair nok, men på hvilket grundlag? Det er så piv-nemt at hænge både forhandlere (og andre) ud på nettet, når ens egne forventninger brister. Ikke dermed sagt at MP er fejlfri.....eller at du er det! smiley

• #24   14. jan 2018 #22.
    HM nu må du sq stoppe dig selv. Jeg har på ingen måde bedt forsamlingen om at tage parti. Jeg har givet min mening, og den står jeg fast ved.
    Jeg var ikke tilfreds med MP's værksted, og længere er den ikke.
    For det andet var det ikke en engroshandel.. Og jeg havde normal garanti på mit køb. Og jo jeg havde på skrift at de skulle stå for udbedring af reklamationer, og fejl og mangler. Så der er ikke så meget i den, andet end de ikke holde deres ende af aftalen.
    Men hvis du er færdig med at være provokerende, diskussionslysten og konfliktsøgende. Vil jeg byde dig en god dag. smiley

• #25   14. jan 2018 22#

Damm, største gang vrøvl jeg længe har læst..

Manden bliver direkte spurgt "hvordan var erfaringen" hvortil han meget pænt og ærligt svarer..

Det er da forståeligt at han ikke gider blive ved med at indlevere den til reparation, når de ikke kunne finde ud af det de første TO gange.. Så selvfølgelig laver han den selv eller andet steds..

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#26   14. jan 2018 Åh Thomas....du starter dit indlæg allerede *INDEN* du har handlet - og så ruller lavinen! Hvorfra skulle jeg - eller andre her i tråden - vide hvorledes du har sammensat dit køb og aftaler. Ingen af os har jo været moralsk bistand undervejs. Så det eneste "vi" ved med sikkerhed er, at du har bristet forventninger. Længere er den ikke! Og det vigtigste, hvorfor bruge din energi her på MCG, når du hellere skulle bruge din energi på at få MP til at forstå, at de har en uløst opgave- og at de bør løse den (jf. din holdning). Du løser da absolut intet ved at puste dig op her på MCG! Og som tillæg og nævnt tidligere, så virker det underligt, at MP skulle fejle SÅ åbenlyst - alene på den baggrund, at værkstedet såvel forhandleren har været i branchen SÅ mange år! Hvis de er SÅ dårlige, så var de nok lukket ned for længe længe længe siden. Ikke dermed sagt at MP aldrig fejler.... det gør alle! Du laver et indlæg - så må du også forvente at du får svar! At vi så har forskellige holdninger, det lever jeg fint med (håber også du gør det?).

#25/Jacob: Nu hopper du da vist lige ind i tråden uden at have læst det hele.... Der er absolut ingen vrøvl i ovenstående "modsvar" for faktum er jo den, at mange har det med at puste sig op på MCG med bristede forventninger, når det hele reelt handler om at man netop IKKE har sørget for at dække sig ind - eller aftalt noget "man troede" var aftalt. Det er set SÅ ofte - og det er bestemt ikke sidste gang det sker! Generationen som er henførbar til SO-ME har det jo med at poste billeder af ildebranden på MCG & Facebook først - og efterfølgende tænke på hvorledes de skal komme ud og væk... Så du må undskylde hvis jeg ikke tager "det skrevne" for godtroende.... og min "næse" siger mig, at der skal to til dans....og Jonas nok ikke selv har trådt de bedste skridt! Fortsat go' dag smiley

• #27   14. jan 2018 #26. Tror du selv skal læse hele tråden igennem uden at være forudindtaget om min holdning til MP. Med den der med pædagogisk rækkevidde i mente, giver jeg op.

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#28   14. jan 2018 smiley Kan jeg godt forstå Thomas... smiley

Kommentér på:
MP Motorcykler i Odense

Annonce