{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.081 visninger | Oprettet:

Morten H
Morten H
Tilmeldt:
12. aug 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Afgift BMW F650GS {{forumTopicSubject}}

Hej!
Er der nogen herinde der har erfaringer omkring hvad registreringsafgiften løber op i for en BMW F650GS fra starten af 2000'erne og med ca. 30.000 km på klokken? På Skats hjemmeside er tidligere beregnede eksempler nogle cykler fra midt 90'erne - så jeg håber på at der sidder nogle folk, der har erfaringer med nyere.
Som nogle folk nok allerede har gættet drejer det sig om Forsvarets "Ordonnans-cykler" smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Hej Kan du/i udføre opgaven med rydning af ukrudt mv. i haven? 1.600 kr.
  • Opvaskemaskine reagere ikke efter mit relæ var nede! 850 kr.
  • Nyt Toilet 1.700 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.
  • Afmontering af vaskemaskine 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afgift BMW F650GS
Kommentér på:
Afgift BMW F650GS

Annonce