2.040 visninger
|
Oprettet:
flugt fra MC-betjent {{forumTopicSubject}}
For 5 min. siden fløj en Mc forbi mit vindue med en æggeskald lige i hælende... Nåede ikke at se så meget, da de kørte kanon stærkt, så kun lige mc-betjenten, som kørte over en gangbro, og efter mc´en... så hørte jeg folk stod og snakkede... "kæft hvor var han sindsyg" sagde de fleste.... Lige mine ord...
jun 2004
Følger: 22 Følgere: 28 MC-er: 4 Emner: 165 Svar: 1.255
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 130 Svar: 2.276
jun 2004
Følger: 22 Følgere: 28 MC-er: 4 Emner: 165 Svar: 1.255
Det var der de kørte, det plejer kun at være for cykelister og fodbængere :o)
jan 2005
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 21
Ham gutten fortjener et ordenlig tur i asfalten.!
(link fjernet)
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 130 Svar: 2.276
mar 2005
Følger: 20 Følgere: 15 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 842
Det var i øvrigt ikke mig, er på arbejde
dec 2005
Følger: 59 Følgere: 58 MC-er: 1 Emner: 111 Svar: 1.579
dec 2003
Følger: 25 Følgere: 18 MC-er: 1 Emner: 221 Svar: 2.276
"lidt ærgeligt at politiet ikke må lægge sømmåtter ud for mc-erne..Ham gutten fortjener et ordenlig tur i asfalten.!"
Har du slået hovedet alvorligt ???
Forstår ikke hvorfor du er på MCG med den mc-indstilling ?? Der må være andre steder du kan færdes som er sjovere for dig selv og os andre....
Bo
mar 2006
Følger: 20 Følgere: 17 MC-er: 3 Emner: 117 Svar: 392
Ga' vide om det var en stjålen mc. Nogen som mangler deres mc i området?
jan 2005
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 21
Nej jeg har ikke slået hovedet alvorligt - det har de personer som tilskynder, det at køre fra politiet og udsætte andre for fare.
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 247 Svar: 4.397
mar 2005
Følger: 20 Følgere: 15 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 842
Jeg bor næsten lige på den anden side af broen og der er en del MC'er lige der omkring, men han var vel ikke så dum at flygte lige hjem
dec 2003
Følger: 25 Følgere: 18 MC-er: 1 Emner: 221 Svar: 2.276
Synes du har en skidt karakter
Jonas,, du kan ikke se det ironiske i at ønske een lemlestet fordi vedkomne køre for stærkt ?? Det er godt nok tæt på de 100 % af de mc'ister der er herinde der har kørt for stærkt,, skal vi alle så komme til skade ?? nej vel, Synes det er bedre at formane en til bedre køreetik end et ønske som ovennævnte.
Bo
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 247 Svar: 4.397
jun 2004
Følger: 22 Følgere: 28 MC-er: 4 Emner: 165 Svar: 1.255
dec 2003
Følger: 25 Følgere: 18 MC-er: 1 Emner: 221 Svar: 2.276
du er enig med lars !! ja,, og du er også det andet efter det jeg forstår i teksten,, korrekt ?
dec 2003
Følger: 25 Følgere: 18 MC-er: 1 Emner: 221 Svar: 2.276
kunne jeg ikke drømme om :-),,, du er jo en ældre herre som din kone bekrymre sig om,, man skal have respekt for de grå hår,,,
;-))))
feb 2005
Følger: 12 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 23 Svar: 819
dec 2003
Følger: 40 Følgere: 41 MC-er: 2 Emner: 114 Svar: 2.060
Dermed ikke sagt at jeg finder det fornuftigt !!!
maj 2005
Følger: 41 Følgere: 42 MC-er: 3 Emner: 94 Svar: 1.982
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
Jeg synes lidt,at du læser Jonas's indlæg som visse ayatollaher læser Koranen.
Det var ikke Jonas, der skrev at der skulle bruges sømmåtter. Han skrev at at grundlæggende var enig, og at amn ikke skal udsætte andre for fare, ved at stikke af-og da sletikke sådan et sted.
Det er også Jonas der skriver, at han ikke umiddelbart forstår, hvis politiet jager en MC-med nummerplade på.
Det siger da ike på mindste måde, at han sympatiserer med sømmåtter - man skal bare lade være med at køre ræs med Bent Betjent....
Det er jeg sgu helt enig i!!!!!
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 247 Svar: 4.397
maj 2005
Følger: 14 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 24 Svar: 300
dec 2004
Følger: 11 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 177 Svar: 1.221
Michael.
maj 2005
Følger: 14 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 24 Svar: 300
Eller hva....
aug 2005
Følger: 27 Følgere: 27 MC-er: 3 Emner: 42 Svar: 552
(eller importere det fra USA;)
jan 2005
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 21
fint jeg har en skidt karakter og alle de andre ting du kalder mig, jeg kan godt tage sådannne kommentarer og har intet behov for at kaster mudder retur.. Sådan noget børnehave er jeg nok for gammel til
Men når alt kommer til alt så handlede mit indlæg om at jeg på ingen måde sympatisere med folk som syntes det er fedt at prøve på at køre fra politiet og udvise anden farefyldt adfærd. Regler er til for at blive overholdt og de kan man kke overholder regler og bliver snuppet for det så må man vise sig som en mand og tage konsekvenserne for hvad end de ny måtte være.
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 1 Emner: 115 Svar: 1.639
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 4 Emner: 46 Svar: 573
Men hey hvis gutten der nakkede min fik en tur på intensiv ofrer jeg gerne dæk, båbe and so on!
en MCtyv har fralagt sig alle humane rettigheder.
flugt fra MC-betjent