Skjule ridser på kåben. Hjælp søges :) {{forumTopicSubject}}
Godaften allesammen
Jeg skulle lige være så smart idag at gasse for meget op ude i gårdspladsen mens jeg drejede hvilket resulterede i at cyklen smuttede væk under mig, øv øv :´(
Får da hurtigt slukket for cyklen og får den op igen.
Jeg ser så at der mangler et sidespejl... pis!
Men hvad der mere trist er at kåben har fået ridser.
Ikke vildt slemt men er stadig noget møg
Dem vil jeg selvfølgelig gerne have skjult.
Der plejer altid at være et par herinde der kan slynge et par vise ord ud så hvis der er nogle der har erfaring med at skjule ridser så kom endelig med et par fif.
Kåben er sort.
På forhånd tak.
Rasmus S
mar 2006
Følger: 35 Følgere: 33 MC-er: 5 Emner: 40 Svar: 494
ellers køb en lak stift og fyld ridserne og poler det bagefter, så er det væk...
mic
jul 2006
Følger: 36 Følgere: 39 MC-er: 4 Emner: 266 Svar: 1.732
jul 2006
Følger: 36 Følgere: 39 MC-er: 4 Emner: 266 Svar: 1.732
mar 2006
det er lige før en sort sprittusch kan gøre det... ; )
mic
apr 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 7 Svar: 11
maj 2005
Følger: 41 Følgere: 42 MC-er: 3 Emner: 94 Svar: 1.998
Fåes gratis hos den lokale Mc-butik, bare spørg om de ikke lige har nogen fra deres olieleverandør ellign.
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 130 Svar: 2.287
mar 2006
så skal det nok gå væk...
men prøv at køre negle på tværs af ridserne og hvis du ikke kan mærke dem, er det kun klarlakken der har taget skade og så kan du uden problemer polere det væk...
men kan du mærke ridserne, er en lak stift dit bedste håb og så sort lakforsegler bagefter... men så får du det nok ikke helt væk, men det bliver meget bedre..
go fornøjelse..
mic
apr 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 7 Svar: 11
Tror ikke det kan poleres væk, men vil da prøve. Ellers må jeg jo som sagt købe en lak stift og se om resultatet bliver godt.
Nu da jeg mangler et sidespejl ville det jo være et godt tidspunkt at skifte dem ud. Standard på en Suzuki GS500 E er ikke så kønne vil jeg mene:
Nogle der kender en god hjemmeside hvor de har sidespejle til en gs500 E?
mar 2005
Følger: 26 Følgere: 26 MC-er: 2 Emner: 33 Svar: 237
Dette produkt har jeg selv brugt med go virkning, købte det i en rode kasse hos netto engang - Men fås osse i diverse bil udstyrs butikker.
Skjule ridser på kåben. Hjælp søges :)