{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
923 visninger | Oprettet:

Hjælp til opstart MC hver 14 dage eller mere {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Hvis min MC har stået stille i 14 dage 3 uger kan den ha svært ved at starte meget svært , det vist noget med spjæld husene fordamper ik ? men hvad kan man gøre for den starter hurtigere inden batteriet dør

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til opstart MC hver 14 dage eller mere
  • #1   7. jul 2015 Hvis der er en pri indstilling på din bezinhane så brug den under opstart.

• #2   7. jul 2015 Som Jakob skriver, hvis din cykel har en indstilling der hedder "pri" på benzinhanen, så drej den over på denne indstilling et minuts tid inden du forsøger at starte.
    på den måde fylder du svømmerhusene med benz inden du forsøger at starte.

• #3   7. jul 2015 Det har den men skal den bare drejes over også opstarte med den hane på pri ?

• #4   7. jul 2015 altså det eneste der sker er at du manuelt åbner for benzinen ved at dreje hanen over på "pri". hvis hanen står på "on" åbnes den automatisk af vakuum i det motoren drejer rundt. dvs hvis der mangler benzin i dine karburatorer, så begynder den først at fylde i det øjeblik du trykker på startknappen og den skal derfor dreje rundt i længere tid inden den starter.
    Jeg ville dreje hanen over på "pri" vente et minut eller noget og så starte den. du kan bare stille hanen tilbage til "on" når den har startet, det er helt ok.

• #5   7. jul 2015 Du BØR/SKAL stille hanen tilbage på on efter opstart. Det er ikke en indstilling den bør stå i på nær ved opstart efter længere tids stilstand. Og jeg ville ikke vente et minut med opstart efter du har drejet den over på PRI. du risikere at dine karburatore løber over hvis dine svømmere hænger. g så får du benzin i olien hvis du er uheldig. Drej over på PRI. Tæl til 10, og prøv så .

• #6   7. jul 2015 Jeg har 2 gamle carburetor cykler, og den ene eller den anden står tit stille i et par uger eller mere.
    Jeg starter dem ved at stille hanen på PRI lang tid nok til at konstatere at flyderne ikke hænger inden den stilles på on.
    For det meste bruger jeg også startkabler, enten til bilen eller den anden mc, for at skåne batteriet og få en hurtigere start.

• #7   7. jul 2015 altså svømmere har tendens til at hænge hvis de har stået længe uden bens, men pri er der jo lige nøjagtig for at afhjælpe den situation han står i og hvis de hænger, så dask til svømmerhus med et eller andet der ikke laver mærker og start den så. selvfølgelig skal den ikke stå natten over på pri, men lidt sker der ikke noget ved. alle de gamle englændere har jo lige nøjagtig "hængende svømmer" som start funktion smiley

• #8   19. jul 2015 Hvis jeg skal daske til svømmehuset hvor er det smiley :) ??

• #9   10. aug 2015 Jeg skal for det meste holde start knappen inde før den starter og det skal gøres en del gange når den har stået stille i en 14 dage,

Kommentér på:
Hjælp til opstart MC hver 14 dage eller mere

Annonce