3.085 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

daxshoppen.dk til at stole på? daxshoppen.dk til at stole på?

Hejsa gutter. Jeg har tænkt mig at købe mig et nyt køretøj og har voldsomt meget kig på en dax 125 inde fra daxshoppen.dk
Er det en shop der er til at stole på da jeg ikke kan hente selv (bor i vestjylland)
Samt er maskinen pengene værd eller vil den meget hurtigt gå til?
Er en af disse små mc'er jeg har kig på http://www.daxshoppen.dk/motorcykler-c-299.html?bgsid=asp1juveakeuf51bs97grb9bn4 10-11 tusind for sådan en maskine med plader vil jeg jo mene er ret billigt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af elpære 250 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.250 kr.
  • Cleaning 205 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Samling af ikea kommode 700 kr.
  • fjerne ukrudt 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  daxshoppen.dk til at stole på?
  • #1   7. jul 2015 har handlet en del over deres netshop og har ikke haft nogle problemer med det.
    så du kan fint stole på dem.
    Mvh

• #2   7. jul 2015 Har ligeledes handlet der uden problemer. Ham der driver stedet er super flink og hjælpsom.

• #3   7. jul 2015 Altid en god ide at bruge Trustpilot! Som regel er den til at stole på smiley
    https://dk.trustpilot.com/review/www.daxshoppen.dk

• #4   7. jul 2015 I øvrigt en skam at de ikke forhandler Skyteam ace 125. En fed cykel smiley

• #5   7. jul 2015 Kun gode erfaringer med dem . Har handlet der flere gange , og altid med super service.
    KIM

• #6   7. jul 2015 Super tak for den rigtigt hurtige respons alle sammen tror sku jeg prøver sådan et svin så. LIgner et sjovt lille køretøj til ganske billige penge.

rene j : Er desværre blevet rigtig nemt for firmaere at få fjernet dårlige anmeldser så tit og ofte er trustpilot ikke meget bevendt mere desværre.

thomas j: Ja for helved, det er en rigtig lækker cykel er også sikker på den nok er noget mere behagelig at køre på end dax kopierne. Men de er så nok sjovere på de små sving.

• #7   7. jul 2015 Husk at få nye dæk på den hvis den er til svingture. De der kina lakridser skulle ikke være meget værd. smiley

• #8   7. jul 2015 7 det er en maskine jeg skal køre hver dag på arbejde i de næste par månedere, indtil jeg må overgi mig til kulden og få bil igen.
    tænker hvis jeg bare overholde service km så burde der ikke være nogle sten i det?
    Og ja har hørt det med kina dæk før, men tænker det er 99% lige landevej jeg køre på så nye dæk er vel ikke nødvendigt i starten?

• #9   7. jul 2015 Prøvede sidste weekend en Kymco Super 8 - 125ccm. Den overraskede mig positivt og den har super køreegenskaber - Hvis du altså søger alternativer til billig transport.

• #10   7. jul 2015 thomas j har også kigget lidt på den kymco. Har tidligere haft en kymco scooter og den var sku pålidelig. Og ja er nemlig økonomi der gør jeg helst ikke vil højere op end 125 cc, Og 50 cc scooter er sku for sløvt til mig.
    Tror dog jeg vil få meget mere sjov ud af dax kopien, er bare om den er lige så pålidelig.

• #11   7. jul 2015 Dækkene er noget rigtig skrammel!!!
    Og i regnvejr kan du være helt sikker på at vælte i sving, så er du advaret.
    Køb nogle Heidenau dæk til den, så er du godt kørende.
    Kæden er heller ikke meget værd... Jeg rykkede min i stykker efter at ha tunet min dax ved at trække den på baghjul nogle gange.
    Jeg var meget glad for min og den holdt fint til at få lidt klø, også selvom at den var tunet.

• #12   7. jul 2015 Lidt inspiration: http://www.motorcykelgalleri.dk/galleri/31578-skyteam_dax_110solgt

• #13   7. jul 2015 Palle som har Dax shoppen kan man altid regne med,
    ingen problemer der.

• #14   7. jul 2015 VD # Mange tak for headsup med dækkende. Regner overhovedet ikke med at tune den eller for den sags skyld køre topfart altid. en 70+ km i timen så er den en fin tid for at komme på arbejde. Den skal bare bruges som billig transport her i sommermånederen istedet for scooter.
    Vil det være nødvendigt at skifte til stærkere kæde osv med det jeg skal bruge den til?
    Og hvad kørte du ca km/l da din var standard?

• #15   7. jul 2015 Du kan sagtens køre med den org kæde til normal kørsel, men lov mig at du skifter dæk, de er simpelthen livsfarlige...
    Min var kun standart meget få km så det ved jeg ikke, men den er rimelig økonomisk.

• #16   7. jul 2015 PS. Du kan med fordel købe en ubegrænset CDI for små penge, det får den til at køre bedre.

• #17   7. jul 2015 VD# Cool nye dæk kommer der sku på svinet så. Har du et godt sted at købe dem? Behøver jo ikke være de vilde racingdæk, men et godt all around

• #18   7. jul 2015 Det med ordentlige dæk - er altså et must. Har været ved at køre mig selv ihjel på nedslidte sutter smiley

• #19   7. jul 2015 #17 køb Heidenau, jeg tror han har dem i dax shoppen.

• #20   8. jul 2015 brdr. sejr er begyndt at forhandle skyteam, og de har både dax og ace modellerne i 125 smiley

• Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    apr 2014

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 160
    #21   8. jul 2015 Angående dækkene, så har jeg prøvet at køre rundt i en rundkørsel, hvor asfalten var våd efter en byge. Fart, cirka 10 km/t. Bagenden skred alligevel ud.
    Jeg bakker 100% op om, at du skal budgettere med dækskift som en del af købsprisen, fordi du ellers risikerer at komme slemt til skade.
    Jeg er sikker på, Daxshoppen gerne vil levere din nye MC med gode dæk på for en lille forøgelse i prisen.

Min egen er i øvrigt en Skyteam. Sjov lille fætter som er nemt at skrue i - Der er så ikke så meget standard over den mere smiley
    EDIT: Min baby http://www.motorcykelgalleri.dk/galleri/storbilledevisning/67178-skyteam_dax?n=516576

• #22   8. jul 2015 martin j# Nye dæk kommer der på svinet, inden den kommer ud og køre så. Min søsters kæreste har også adgang til dækmaskine, så kan sku nok lokke ham til det for at slippe biligere.
    Har kigget på skyteam's cykler og de er da også ganske lækre. Ved dog ikke om jeg er tryg ved at købe ved dem, da ham der svarede på deres infomail skrev han var på vej ud af det, og gav mig et tlf nr på en der har registreret flere firmaer, dog ikke skyteam. Det virker meget suspekt.
    Snakkede også med brødrene sejr imorges, de skulle have 1000-2000 kr mere for en dax kopi mc., så dem bliver det nok ikke jeg køber ved.
    Så valget falder nok på en af daxshoppens små mc'er med mindre andre har handlet ved en af de 2 andre bikse fornyligt og kan komme med nogle gode argumenter for ikke at købe hos daxshoppen.

• Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    apr 2014

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 160
    #23   8. jul 2015 Jeg vil også til enhver tid anbefale Daxshoppen over Brdr Jensen, det går du ikke galt med.
    Zhenhua'erne skulle være bedre kvalitet end Skyteam på nogle områder, blandt andet er forgaflens diameter større, forbremsen bedre og støddæmperne bagtil er vist også overlegne.
    EDIT: Når du får din kværn, så kom ind i SkyTeam MC-gruppen på fjæsbog og vis os billeder og del tips smiley

• #24   9. jul 2015 Jeg gar heller intet ondt at sige om daxshoppen, havde min maskine inde sidste år, og fik opgraderet for 10.000 og fik så tilmed lev gratis (160km) smiley

Kommentér på:
daxshoppen.dk til at stole på?

Annonce