Hvorfor er det så fedt at køre MC??? Hvorfor er det så fedt at køre MC???
Jeg har først fået kort og MC her til sommer så der stadig ny, men hvor er det da bare fedt at køre MC. Når man køre bil sidder man til tider næsten og keder sig, men sådan er det aldrig at køre MC.
Var lige en tur ude på de små veje en halv times tid her i formiddags, fordelen er at man ikke får nogen fartbøde for det er sku svært at komme derop når vejen snor sig... ^_^ Ville aldrig tage en spontan tur i bilen bare fordi jeg havde lyst, men her til morgen brugte jeg lige en time på at pudse dyret og så skulle den jo lige tøres i den sidste "sommersol".
Når først man er ude at køre vil man bare ikke stoppe igen, desværre var der ikke meget benzin på idag så måtte nøjes med en "lille" tur.
Jeg ved ikke helt hvad det er, måske vinden, den kontante afregning hvis det går galt, eller bare følelsen af at være fri. Hvad tror i der ude? Kan jo læse på forumet at det er sådan næsten alle MC'ister har det. Hvorfor er det så fedt at køre MC?
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 291 Svar: 3.015
Tror bare det er en kombination af en masse ting! Føle sig mere fri end i fx bil, mærke vinden/naturen, føle sig mere "i et" med maskinen, fællesskabet osv osv osv.. Der er jo tusinde pisse fede ting ved MC!
apr 2004
Følger: 17 Følgere: 16 Emner: 53 Svar: 437
Slut for nu.. Vil ud og lufte Hondaen!
aug 2004
Følger: 18 Følgere: 45 MC-er: 4 Emner: 242 Svar: 1.414
Head out on the highway
Lookin' for adventure
And whatever comes our way
Yeah Darlin' go make it happen
Take the world in a love embrace
Fire all of your guns at once
And explode into space
I like smoke and lightning
Heavy metal thunder
Racin' with the wind
And the feelin' that I'm under
Yeah Darlin' go make it happen
Take the world in a love embrace
Fire all of your guns at once
And explode into space
Like a true nature's child
We were born, born to be wild
We can climb so high
I never wanna die
Born to be wild
Born to be wild,
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.191
Viden om, at man kun er sig selv, men også 100% ansvarlig, giver også en forstærket frihedsfølelse.
maj 2006
Følger: 65 Følgere: 63 MC-er: 2 Emner: 35 Svar: 651
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 248 Svar: 4.420
okt 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Svar: 7
apr 2006
Følger: 18 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 62 Svar: 463
Hvorfor er det så fedt at køre MC???