{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.848 visninger | Oprettet:

Magnet tanktaske til mobil/kreditkort opbevaring {{forumTopicSubject}}

Hey,

Har netop investeret i en tanktaske med 4 stk magneter, som primært skal være til opbevaring af personlige ejendele såsom: mobil, kreditkort, nøgler osv.
Læser så på en slip inde i tasken, at der står at man ikke må opbevare mobil eller kreditkort nærmere end 15 cm. på magneterne.

Så mit spørgsmål går på; er der nogen herinde, som har oplevet problemer med enten mobil eller kreditkort, efter de har været opbevaret i en tanktaske med magneter?


Mvh.
Martin


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Magnet tanktaske til mobil/kreditkort opbevaring
  • Christian C
    Christian C Tilmeldt:
    mar 2015

    Emner: 2 Svar: 29
    #1   25. jul 2015 Magneter kan i hvert fald ødelægge magnetstriben på dine kort.

  • Jonas T
    Jonas T Tilmeldt:
    jun 2009

    Emner: 2 Svar: 60
    #2   25. jul 2015 Jeg har lige gjort det igår på en længere tur. Havde dog ikke lige tænkt over der kunne ske noget ved det men det gjorde der da heldigvis ikke smiley

  • #3   25. jul 2015 Tænker heller ikke at der ville ske noget ved det - men nu ville jeg lige høre om andres erfaringer.
    Ved godt at man normalt skal være varsom med magneter og teknik.

    Teksten inde i tasken er sikkert skrevet, så de undgår at blive sagsøgt af en emsig amerikaner smiley


  • #4   25. jul 2015 men nu er de fleste kort i dag med chip, har ikke oplevet nogen defekt af mobil tlf når jeg har haft opbevaret dem i tanktasken...


    Det er jo lige som at man er nød til at skrive på en microovn at man ikke må tørre sin hund i den... hvis ikke de gør det kan du sagsøge dem fordi din hund døde af det, det står der jo ikke noget om, så producenten sikre bare sin røv.


  • #5   25. jul 2015 Kender flere der bruger og har brugt det længe, har ikke hørt om problemer !!

  • #6   25. jul 2015 Billedt er et jeg tog på et hotel i USA, tænk hvis de ikke havde sat et mærkat på med at man ikke må drikke af toilettet, så kunne man have sagsøgt dem for millioner af $$$$ fordi man blev syg af det smiley

    profilbillede
  • #7   25. jul 2015 Har selv brugt tanktaske med magneter (sådan en lille THansen model) i mange år, og haft min tegnebog med kreditkort osv liggende i den, uden problemer..

    MEN en dag smed jeg bare mit dankort ned i tasken, direkte ovenpå magneterne og så var helvede løs! Nogle steder blev kortet afvist, og nogle steder virkede det stadig - og alle var chipbaserede læsere..

    Så man KAN være uheldig at kværne sit kort, hvis det ligger direkte på magneterne..


  • #8   25. jul 2015 Tak for alle svarene!

    Tænker at så længe kreditkort befinder sig inde i pungen, burde der ikke ske noget, som andre også er inde på.

    Fedt billede af toilettet der! De er sgu en kultur for sig de amerikanere smiley


  • #9   25. jul 2015 #6 Det er de nødt til i USA, det var efter at de havde haft nogen indianere boende på hotellet. Høvdingen havde sendt sin kone ud efter et glas vand, da han havde drukket det var han mere tørstig, så hun blev sendt af sted igen. Men hun kom tomhændet tilbage, og sagde: Ikke mere vand, hvid mand sidde på brønden!!

  • #10   25. jul 2015 Husk at lægge noget stof eller lign. mellem tanken og tasken, da du eller risikerer ridser på tanken. smiley

Kommentér på:
Magnet tanktaske til mobil/kreditkort opbevaring

Annonce